Rozwój firmy i podniesienie wskaźników sprzedaży wymaga odpowiedniej i przemyślanej strategii marketingowej. Procesy te obejmują szereg działań, które skupiają się na produkcie, na jego promocji w sieci oraz w mediach. Korzystne przedstawienie produktu pomoże w znacznym stopniu wzbudzić zainteresowanie potencjalnych klientów, a co za tym idzie, przynieść firmie zyski.

Zakup mediów – o co chodzi?

 

Pojęcie obejmuje działania mające na celu wykupić miejsca lub czas na reklamę w różnych mediach – są to najczęściej strony internetowe, prasa, telewizja i radio. Niezwykle istotna w tych działaniach jest wiedza, która przygotuje wszystkie niezbędne elementy do stworzenia reklamy w wybranym miejscu, a więc wizerunek produktu i marki, określi potrzeba ilość czasu antenowego na zareklamowanie produktu, wybierze strony internetowe, na których będzie się wyświetlała reklama, a także zadecyduje o tym, jak często będzie to miało miejsce oraz o jakich porach. Wsparcie domu mediowego, takiego jak Codemedia to doskonały wybór zarówno dla dużych, jak i małych przedsiębiorstw. Pośrednictwo w transakcji oraz pomoc przy planowaniu kolejnych etapów reklamy pomoże w krótkim czasie osiągnąć zamierzone efekty.

 

Koszt zakupu mediów

 

Nie ma jednej, właściwej sumy dla każdego zakupu. Koszty zależą od wybranych mediów – oczywiste jest, że reklama w telewizji będzie droższa niż reklama w prasie. Jest to zależne również od częstotliwości wyświetlanych reklam oraz czasu ich trwania. Jednak przy pomocy domu mediowego możliwe jest zaplanowanie wydatków związanych z zakupem mediów. Profesjonaliści Codemedia, którzy posiadają nie tylko odpowiednią wiedzę, ale również doświadczenie w pracy, zajmą się negocjacjami, dzięki którym transakcja przebiegnie nie tylko szybko, ale również korzystnie. Prowadzenie takich działań na własną rękę może nie tylko nie przynieść rezultatów, ale również narazić na straty – brak rozeznania w temacie będzie skutkował wyższym kosztem za wykupienie mediów.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ