Każdy przedsiębiorca, nawet mały, wie, ze wielu potencjalnych klientów można znaleźć w Internecie. Jest to jednak trudne zadanie, bowiem w Internecie panuje w tym temacie duża konkurencja. Pomóc w tym może pozycjonowanie strony internetowej.

SEO w małej firmie

SEO to skrót od Search Engine Optimalization. Oznacza wszystkie działania, które są podejmowane, by strona internetowa firmy pojawiła się wysoko w wynikach wyszukiwania. Jest to prosty sposób na pozyskanie klientów z Internetu. Jednym ze sposobów jest zlecenie tego doświadczonej firmie, co jednak wiąże się z koniecznością poniesienia dodatkowych kosztów. Można jednak samodzielnie podjąć działania, które pozwolą na podniesienie pozycji naszej strony.

Pozycjonowanie lokalne

Mała firma nie ma wielkich szans w starciu z dużymi przedsiębiorcami. Nie warto więc wybierać fraz, które są stosowane także przez wielkie firmy. Dla mniejszych przedsiębiorców lepszym rozwiązaniem będzie pozycjonowanie lokalne, czyli stosowanie fraz z dodaną nazwą miejscowości czy rejonu, na przykład fryzjer Katowice czy okulista Koszalin. Dzięki temu uzyskamy pewność, że oferta naszej firmy trafi do osób, które szukają usług w danej lokalizacji. Wartą rozważenia strategią jest możliwość pozycjonowania fraz mniej popularnych – kilku lub nawet kilkunastu.

Zawartość strony internetowej

Zanim zabierzesz się za pozycjonowanie swojej strony internetowej, sprawdź jej zawartość. Dobrze zbudowana strona powinna być łatwa w nawigacji, a także regularnie powinny pojawiać się na niej nowe, wartościowe treści. W artykułach powinny pojawiać się frazy kluczowe, jednak nie należy przesadzać z tym.

Pozycjonowanie strony internetowej jest jednym ze sposobów na pokazanie swojej firmy i tego, co oferujemy. Wiele firm decyduje się także na zaistnienie na Facebooku czy innych portalach społecznościowych. Jeżeli nie chcesz się porywać z motyką na słońce, to możesz skorzystać z usług jednej z firm, które zajmują się pozycjonowaniem.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ