Szukasz tej jedynej? Takiej, która podkreśli Twój styl, a jednocześnie będzie Cię uzupełniać? Świetnie! Chętnie pomożemy Ci znaleźć perfekcyjnie dopasowaną wizytówkę – czyli taką, która będzie Twoją najlepszą towarzyszką podczas większości konferencji i spotkań biznesowych. Na co zwrócić uwagę, wybierając swoją ukochaną (wizytówkę)?

1. Pochodzenie – z jakich warstw pochodzi Twoja wizytówka?

Nie oszukujmy się, przy wyborze tej jedynej – pochodzenie ma duże znaczenie. To podstawa, na której nadrukujesz siebie. Jeśli szukasz eleganckiej wizytówki, którą chętnie zabierzesz na najważniejsze spotkania biznesowe – wybierz taką, która pochodzi z najlepszych warstw.

  • Jeśli szukasz klasycznej piękności  – wybierz wizytówkę na grubym papierze kredowym (błyszczącym lub matowym).
  • Jesteś barwną osobą i lubisz się wyróżniać? Coś czujemy, że idealną kandydatką będzie wizytówka na papierze ozdobnym (kolorowym, transparentnym, czerpanym lub prążkowanym).
  • A może intryguje Cię elegancka fasada z nutą szaleństwa w środku? Jeśli tak, to polecamy Ci wizytówki Multiloft. Są one trzykrotnie grubsze od tradycyjnych kart biznesowych, a przy tym mają środek w wybranym kolorze.

2. Lubisz krągłości?

Ale szczerze? Jeśli tak, to prawdopodobnie spodobają ci się wizytówki z zaokrąglonymi rogami. Są one idealne dla tych, którzy gardzą kanciastymi kanonami i lubią kreatywne zakręty.  Zaokrąglone rogi sprawiają, że wizytówka gładko zapada w pamięć, a jej urok jest rozsiewany – i to na okrągło!

3. Idealna waga wizytówki

Wizytówki świetnie wyglądają nie tylko, gdy mają delikatne krągłości, ale także wtedy, gdy osiągnęły solidną wagę.W przypadku wizytówek, podobnie jak w przypadku modelek Rubensa – im grubsza, tym lepsza. Idealna wizytówka ma co najmniej 350 g – bo tylko wtedy jest odporna na wyniszczającą krytykę i ciężary biznesowej codzienności. Wizytówki o niższej wadze często są dość zachwiane – znacznie częściej przeżywają załamania, a byle spotkanie firmowe – może je zwyczajnie przygnieść. Zdecydowanie nie warto odchudzać wizytówek – bo te w rozmiarze XXL najlepiej wypadną i zapadają w pamięć.

4. Wizytówka z tytułem szlacheckim

Jeśli cenisz szlachetne i szlacheckie elementy – poznaj sposoby na uszlachetnienie wizytówki. Podobno nie ma brzydkich wizytówek, są tylko te nieuszlachetnione. Prawda jest taka, że niemal każdą kartę biznesową można dodatkowo uszlachetnić. Nie jest potrzebna do tego kosztowna operacja, biżuteria lub arystokratyczne korzenie – wystarczy odpowiednia obróbka introligatorska!

  • Chcesz, by Twoja biznesowa partnerka błyszczała? Jeśli tak, to świetnie sprawdzi się błyszcząca warstwa dekoracyjno-ochronna.
  • Aby nieco stonować jej temperament, wybierz folię matową.
  • Możesz też odziać wizytówkę w aksamit, wybierając aksamitną folię soft touch.
  • Jeśli Twojej wizytówce wciąż brakuje błyskotek – możesz podkreślić jej szlachetność, wybierając lakier wybiórczy UV.

5. Wizytówka jak malowana

Co czujesz, gdy widzisz niedbały – zbyt mocny, wyblakły lub rozmazany makijaż? Jak się poczujesz, gdy Twoja wizytówka będzie gubiła kolory na każdym kroku? Jeśli lubisz naturalne piękno i kolory – wybierz wizytówkę ze sprawdzonej drukarni. Wizytówka drukowana na profesjonalnych maszynach wygląda równie idealnie – zarówno podczas wieczornych bankietów, jak i porannych spotkań biznesowych. Dobra jakość tuszy drukarskich oraz odpowiednie dopasowanie kolorów, to klucz do naturalnego i trwałego efektu – a przecież o to chodzi, prawda?

ZOSTAW ODPOWIEDŹ