Jak skutecznie prowadzić sprzedaż B2B w Internecie?
E-commerce Innovations to coroczna, bezpłatna konferencja dla wszystkich, którzy chcą poznać najnowsze trendy w e-commerce B2B. 8. edycja wydarzenia odbędzie się 17 maja 2018 r. w Business Centre Club w Warszawie.
Z udziału w konferencji najbardziej skorzystają osoby zarządzające firmami, menedżerowie sprzedaży i marketingu, specjaliści ds. e-commerce, praktycznie z każdej branży, która ma ofertę dla klientów biznesowych. Ważną wiedzę zdobędą zarówno Ci, którzy już sprzedają w Internecie prywatnym konsumentom i chcą poznać różnice między e-commerce B2C a B2B, jak i firmy realizujące obroty w obszarze business to business, które nie korzystają jeszcze z Internetu jako narzędzia sprzedaży.
Uczestnicy dowiedzą się, w jaki sposób zwiększyć sprzedaż i zmniejszyć koszty sprzedając online w segmencie klientów biznesowych. Poznają metody optymalizacji poszczególnych etapów sprzedaży – począwszy od komunikacji marketingowej z klientem, przez lepsze wykorzystanie oprogramowania do zarządzania informacją, po wybór najlepszych systemów płatności i sprawną logistykę. Przedsiębiorcy, którzy nie prowadzą jeszcze sprzedaży online, dowiedzą się, dlaczego warto to robić i na co zwrócić szczególną uwagę. Odpowiedzi na te wszystkie pytania udzielą przedstawiciele firm, specjalizujących się w e-commerce: PayU, i-systems, Przelewy24, 2ClickShop, Shoper, Best.net, SerwerSMS, INIS, Positive Coworking i GetResponse.
Oprócz wysłuchania wykładów i wzięcia udziału w panelu dyskusyjnym, uczestnicy będą mieli okazję skorzystać z bezpłatnych porad na stoiskach konsultacyjnych Partnerów wydarzenia. Poznają także zwycięzców E-commerce Innovations Awards – konkursu na najlepsze sklepy internetowe w Polsce.
Udział w E-commerce Innovations jest bezpłatny – dokładne warunki uczestnictwa i formularz rejestracji można znaleźć na stronie: http://ecommerceinnovations.pl/rejestracja#content. Liczba miejsc jest ograniczona, dlatego warto zapisać się już teraz. Warunkiem uczestnictwa w konferencji jest otrzymanie od organizatora potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia.
Więcej informacji o E-commerce Innovations jest dostępnych na stronie: ecommerceinnovations.pl.
Marketing Portal objął patronat medialny nad całym wydarzeniem.