Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

e-commerce1

Jak skutecznie prowadzić sprzedaż B2B w Internecie?

E-commerce Innovations to coroczna, bezpłatna konferencja dla wszystkich, którzy chcą poznać najnowsze trendy w e-commerce B2B. 8. edycja wydarzenia odbędzie się 17 maja 2018 r. w Business Centre Club w Warszawie.

E-commerce Innovations

Z udziału w konferencji najbardziej skorzystają osoby zarządzające firmami, menedżerowie sprzedaży i marketingu, specjaliści ds. e-commerce, praktycznie z każdej branży, która ma ofertę dla klientów biznesowych. Ważną wiedzę zdobędą zarówno Ci, którzy już sprzedają w Internecie prywatnym konsumentom i chcą poznać różnice między e-commerce B2C a B2B, jak i firmy realizujące obroty w obszarze business to business, które nie korzystają jeszcze z Internetu jako narzędzia sprzedaży.

e-commerce1

Uczestnicy dowiedzą się, w jaki sposób zwiększyć sprzedaż i zmniejszyć koszty sprzedając online w segmencie klientów biznesowych. Poznają metody optymalizacji poszczególnych etapów sprzedaży – począwszy od komunikacji marketingowej z klientem, przez lepsze wykorzystanie oprogramowania do zarządzania informacją, po wybór najlepszych systemów płatności i sprawną logistykę. Przedsiębiorcy, którzy nie prowadzą jeszcze sprzedaży online, dowiedzą się, dlaczego warto to robić i na co zwrócić szczególną uwagę. Odpowiedzi na te wszystkie pytania udzielą przedstawiciele firm, specjalizujących się w e-commerce: PayU, i-systems, Przelewy24, 2ClickShop, Shoper, Best.net, SerwerSMS, INIS, Positive Coworking i GetResponse.

e-commerce3

Oprócz wysłuchania wykładów i wzięcia udziału w panelu dyskusyjnym, uczestnicy będą mieli okazję skorzystać z bezpłatnych porad na stoiskach konsultacyjnych Partnerów wydarzenia. Poznają także zwycięzców E-commerce Innovations Awards – konkursu na najlepsze sklepy internetowe w Polsce.

e-commerce2

Udział w E-commerce Innovations jest bezpłatny – dokładne warunki uczestnictwa i formularz rejestracji można znaleźć na stronie: http://ecommerceinnovations.pl/rejestracja#content. Liczba miejsc jest ograniczona, dlatego warto zapisać się już teraz. Warunkiem uczestnictwa w konferencji jest otrzymanie od organizatora potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia.

Więcej informacji o E-commerce Innovations jest dostępnych na stronie: ecommerceinnovations.pl.

Marketing Portal objął patronat medialny nad całym wydarzeniem.

SPRAWDŹ:  Akademia Młodego Managera – sztuka bycia managerem
Katarzyna Leśniewska

Katarzyna Leśniewska

Ekspertka w dziedzinie social media z pasją do budowania zaangażowanych społeczności online. Prowadzi szkolenia z zakresu efektywnego wykorzystania mediów społecznościowych w biznesie. Prywatnie miłośniczka sztuki współczesnej i jogi.

Artykuły: 198

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *