Rola analityki i danych w marketingu nieustannie wzrasta. Przedstawiciele branży marketingowej deklarowali ponad 40% wzrost wydatków na kampanie reklamowe w sieciach content marketingowych w 2016 roku względem roku ubiegłego. Ponad 2/3 agencji i domów mediowych korzystających z danych potwierdzają skuteczność działań reklamowych opartych na nich. Dane te stanowią podstawę dla przygotowywanych internetowych kampanii reklamowych.
Uczestnicząc w drugiej edycji Forum dowiesz się jak liderzy rynku, dzięki efektywnemu wykorzystaniu analityki w marketingu, osiągnęli swoje pozycje. Poznasz tajniki ich sukcesu i sam staniesz się bardziej konkurencyjny na wymagającym rynku.
Na podstawie 12 case studies:
- poznaj najefektywniejsze techniki i narzędzia analizy skuteczności swoich działań marketingowych online,
- dowiedz się jak z sukcesem wykorzystać content marketing i inne nowe możliwości do przyciągnięcia klienta i wspierania sprzedaży przez internet,
- dowiedz się, jak wykorzystać growth hacking w działaniach reklamowych,
- poznaj tajniki personalizacji komunikacji dzięki narzędziom marketing automation.
Dołącz do grona uczestników forum i od praktyków dowiedz się, jak wykorzystanie data-driven marketingu może przyczynić się do sukcesu Twoich kampanii marketingowych!
Data rozpoczęcia: 2016-11-21
Data zakończenia: 2016-11-22
Warszawa, ul. Prosta 51
Link do wydarzenia: http://konferencje.rp.pl/wydarzenie/info/2626,FORUM_DATA-DRIVEN_MARKETING_2017.html