Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Dobrana para, czyli e-mail marketing
 i e-commerce (infografika)

Eksperci optivo zebrali najciekawsze dane z całego świata, które dowodzą, że e-mail marketing niezmiennie pozostaje w czołówce narzędzi skutecznie wspierających e-commerce.

Dziś, już 82% firm z sektora B2B i B2C korzysta z e-mail marketingu,
a 90% dostrzega ogromne znaczenie, jakie ten kanał odgrywa 
w komunikacji z klientem. Dlaczego?

Profesjonalnie realizowany e-mail marketing może przynieść bezkonkurencyjne wyniki – zarówno jeśli chodzi o wskaźnik zwrotu z inwestycji, jak i konwersji. ROI
z prowadzonych działań e-mail marketingowych może poszybować wysoko w górę, nawet do 3800%. Współczynnik konwersji wynoszący nawet 66% potwierdza natomiast, że wiadomości marketingowe są bardzo efektywnym narzędziem zachęcania klientów do dokonania zakupu.

Zaprezentowane dane potwierdzają także efektywność newsletterów 
zawierających rekomendacje produktów oraz gotowość konsumentów do udzielania informacji na temat swoich preferencji, o ile zostaną one w odpowiedni sposób wykorzystane przez firmę.

Więcej ciekawych danych można znaleźć w załączonej infografice.

e-mail marketing
 i e-commerce infografika

O optivo

optivo należy do grona europejskich specjalistów z branży e-mail marketingu i wielokanałowości.
Ze 150 pracownikami w berlińskiej centrali i biurach w Warszawie, Amsterdamie i Istambule, firma uznawana jest w branży za technologicznego lidera i wyznacznika trendów. optivo dostarcza usługi wielokanałowe i rozwiązania dla prowadzenia skutecznego dialogu marketingowego za pośrednictwem e-mail marketingu, smsów, sieci, mediów społecznościowych, faksu i materiałów drukowanych. Oferta firmy obejmuje szeroki zakres działań, począwszy od wysyłki newsletterów i wiadomości w ramach kampanii, poprzez usługi biznesowe i konsulting, aż po stałą wymianę know-how w zakresie efektywnej komunikacji. Dzięki opartemu na chmurze systemowi optivo® broadmail, optivo dostarcza ponad 1 300 klientom wiodące rozwiązania w ramach zautomatyzowanego, bezpośredniego dialogu zwiększającego sprzedaż. Od 2013 roku, optivo jest częścią koncernu Deutsche Post DHLGroup.

Więcej informacji na: www.optivo.pl

SPRAWDŹ:  Marketing automation za grosze? Poznaj 3 narzędzia zza oceanu
Katarzyna Leśniewska

Katarzyna Leśniewska

Ekspertka w dziedzinie social media z pasją do budowania zaangażowanych społeczności online. Prowadzi szkolenia z zakresu efektywnego wykorzystania mediów społecznościowych w biznesie. Prywatnie miłośniczka sztuki współczesnej i jogi.

Artykuły: 198

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *