Sztuka pisania słów, które sprzedają – copywriting ofert sprzedażowych

Często najtrudniejszym do okiełznania elementem języka sprzedaży jest kreatywność i lekkość wypowiedzi. Skuteczny język handlu nie opiera się na standardowych formułach i powtarzaniu tych samych fraz. Klienci oczekują pozytywnych zaskoczeń, przykucia ich uwagi, niebanalnych słów. By osiągnąć najlepsze efekty, musisz usystematyzować swój język sprzedaży.

Zapraszamy na szkolenie, które w praktycznej formie przekazuje wiedzę dotyczącą pisania perswazyjnych tekstów sprzedażowych. Dzięki podejściu od strony copywritingu i lingwistyki sprzedaży ułatwi Ci stworzenie oferty handlowej, która będzie nie tylko przejrzysta i atrakcyjna wizualnie, ale także skutecznie nakłoni czytelnika do zakupu.

Szkolenie odbędzie się 18-19 maja w Centrum Konferencyjnym GOLDEN FLOOR w budynku Millennium Plaza w Warszawie.

Szczegółowy program >>

Sztuka pisania słów, które sprzedają – copywriting ofert sprzedażowych

W trakcie szkolenia nauczysz się. m.in:

  • korzystać z zasad nowoczesnego Storytellingu na poziomie swojej firmy
  • projektować profesjonalne teksty pod względem strukturalnym
  • wyróżniać firmę treścią na tle konkurencji
  • tworzyć dynamiczne, konwersyjne i skuteczne treści
  • sprzedażowe, marketingowe i informacyjne
  • wykorzystać techniki reklamy natywnej
  • oddziaływać na zachowanie i decyzyjność odbiorców
  • osiągać lepsze wyniki pozycjonowania stron
  • osiągać lepsze wyniki konwersji strony
  • efektywnie współpracować z informatykami/grafikami
  • oszczędzać na pracy zewnętrznych agencji/skutecznie kontrolować ich pracę

Prowadzący:
Filip Nocny– Strateg, konsultant, Storyteller, kreatywny Copywriter i doświadczony trener, na co dzień właściciel agencji Content Marketing oraz manager zintegrowanych projektów contentowych. Autor wielu kampanii i scenariuszy reklamowych, nazw i sloganów oraz
treści dla ponad 300 stron internetowych. Specjalista pozycjonowania White Hat SEO, były redaktor ogólnopolskiego czasopisma motoryzacyjnego. Jego szkolenia to dynamiczne kursy z maksymalną dawką praktyki i wiedzy gotowej do natychmiastowego wykorzystania.

Kontakt:
Katarzyna Kasjaniuk
p.o. Dyrektor Działu Produkcji
T: +48 22 379 29 22
e-mail: k.kasjaniuk@mmcpolska.pl

MarketingPortal.pl jest patronem medialnym szkolenia.

Leave a reply

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij