Często najtrudniejszym do okiełznania elementem języka sprzedaży jest kreatywność i lekkość wypowiedzi. Skuteczny język handlu nie opiera się na standardowych formułach i powtarzaniu tych samych fraz. Klienci oczekują pozytywnych zaskoczeń, przykucia ich uwagi, niebanalnych słów. By osiągnąć najlepsze efekty, musisz usystematyzować swój język sprzedaży.

Zapraszamy na szkolenie, które w praktycznej formie przekazuje wiedzę dotyczącą pisania perswazyjnych tekstów sprzedażowych. Dzięki podejściu od strony copywritingu i lingwistyki sprzedaży ułatwi Ci stworzenie oferty handlowej, która będzie nie tylko przejrzysta i atrakcyjna wizualnie, ale także skutecznie nakłoni czytelnika do zakupu.

Szkolenie odbędzie się 18-19 maja w Centrum Konferencyjnym GOLDEN FLOOR w budynku Millennium Plaza w Warszawie.

Szczegółowy program >>

Sztuka pisania słów, które sprzedają – copywriting ofert sprzedażowych

W trakcie szkolenia nauczysz się. m.in:

  • korzystać z zasad nowoczesnego Storytellingu na poziomie swojej firmy
  • projektować profesjonalne teksty pod względem strukturalnym
  • wyróżniać firmę treścią na tle konkurencji
  • tworzyć dynamiczne, konwersyjne i skuteczne treści
  • sprzedażowe, marketingowe i informacyjne
  • wykorzystać techniki reklamy natywnej
  • oddziaływać na zachowanie i decyzyjność odbiorców
  • osiągać lepsze wyniki pozycjonowania stron
  • osiągać lepsze wyniki konwersji strony
  • efektywnie współpracować z informatykami/grafikami
  • oszczędzać na pracy zewnętrznych agencji/skutecznie kontrolować ich pracę

Prowadzący:
Filip Nocny– Strateg, konsultant, Storyteller, kreatywny Copywriter i doświadczony trener, na co dzień właściciel agencji Content Marketing oraz manager zintegrowanych projektów contentowych. Autor wielu kampanii i scenariuszy reklamowych, nazw i sloganów oraz
treści dla ponad 300 stron internetowych. Specjalista pozycjonowania White Hat SEO, były redaktor ogólnopolskiego czasopisma motoryzacyjnego. Jego szkolenia to dynamiczne kursy z maksymalną dawką praktyki i wiedzy gotowej do natychmiastowego wykorzystania.

Kontakt:
Katarzyna Kasjaniuk
p.o. Dyrektor Działu Produkcji
T: +48 22 379 29 22
e-mail: [email protected]

MarketingPortal.pl jest patronem medialnym szkolenia.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ