Senuto powiększa bazę klientów i rozbudowuje platformę

Senuto – polska platforma do optymalizacji działań SEO – rozbudowuje portfolio swoich klientów i dodaje nowe funkcjonalności, szyte na miarę specjalistów marketingu internetowego. Użytkownicy systemu, dzięki wprowadzonym aktualizacjom takim, jak narzędzie słów zależnych czy generator pytań – mogą w prosty sposób zapewnić sobie większą widoczność w Google.

Narzędzia SEO w jednym miejscu

Platforma to przede wszystkim zaawansowana technologia, największa baza słów kluczowych oraz szeroki zakres działania, dzięki któremu każda firma może bardziej efektywnie prowadzić działania SEO.Centralizacja działań w obrębie jednego przyjaznego i funkcjonalnego narzędzia nie tylko oszczędza czas, ale przede wszystkim poprawia skuteczność działań.

Senuto stale udoskonala platformę wprowadzając nowe funkcjonalności, a do grona jej klientów dołączają kolejne firmy, takie jak Wirtualna Polska, K2 Search oraz PKT.pl

Senuto tworzy zespół doświadczonych specjalistów, na którego czele stoi Damian Sałkowski – ekspert i aktualny Mistrz Polski SEO. Platforma jest odpowiedzią na potrzebę automatyzacji oraz uporządkowania procesów SEO i ma wspierać specjalistów na każdym etapie ich pracy.

Nowe Funkcjonalności Senuto

Twórcy platformy starają się na bieżąco odpowiadać na potrzeby użytkowników, wprowadzając nowe oraz rozbudowując dotychczasowe funkcje. W ostatnim czasie rozszerzeniu uległy narzędzia, adresowane szczególnie do twórców treści serwisów www i copywriterów.

Jednym z nich jest tzw. Narzędzie słów zależnych– wyszukiwarka pozwalająca nie tylko na sprawdzenie pozycji danego słowa kluczowego na liście wyników wyszukiwania, ale podpowiadająca adekwatny kontekst w jakim powinno się ono pojawić w tekście.

Od pewnego czasu Google, wchodząc na jakąś stronę, oczekuje znalezienia pewnych słów kluczowych. Przykładowo – kiedy wchodzi on na artykuł o cukrzycy spodziewa się znalezienia słów takich, jak: insulina, diabetyk. W ten sposób określa, czy znaleziona informacja wyczerpuje temat w 100%, nadając mu tak zwane topical authority. W Senuto opracowaliśmy algorytm, który pozwala określić powiązanie pomiędzy słowami kluczowymi – wyznaczamy to, czego w określonym artykule spodziewa się Google – komentuje Damian Sałkowski.

Inną ciekawą funkcjonalnością jest tzw. Generator pytań – narzędzie, które podpowiada, jakie pytania są najczęściej zadawane przez internautów i umożliwia formułowanie adekwatnych odpowiedzi.

Od niedawna Google wprowadził snippetDirectAnswer, który po wpisaniu odpowiedniego pytania do wyszukiwarki pokazuje jego odpowiedź. Dzięki nowej funkcji Senuto użytkownicy mogą już dziś wykorzystać Direct Answer do celów związanych z optymalizacją SEO swoich serwisów – komentuje Sałkowski.

Jak ważne jest SEO w rozwoju biznesu?

Czy w chwili obecnej jest możliwa efektywna sprzedaż w internecie bez SEO? Czy możliwe jest tworzenie contentu, który jest nie tylko jakościowy, ale też zoptymalizowany pod kątem SEO? W erze digital i szybkiego rozwoju Internetu działania związane z pozycjonowaniem i SEO są przede wszystkim narzędziem zwiększającym sprzedaż i pozwalają wyprzedzić konkurencję.

System Senuto składa się z czterech modułów: analizy widoczności w wynikach wyszukiwania bazie 20 milionów fraz tygodniowo i 2,5 miliona dziennie, cyklicznych i automatycznie odświeżanych audytów SEO składających się z 10 raportów, bazy 101 milionów słów kluczowych, dzięki którym można odpowiednio zaplanować SEO dla danej marki oraz 33 narzędzi do analizy technicznej ułatwiających codzienną pracę. Szeroka perspektywa działań odróżnia Senuto od zagranicznych projektów. Zespół oprócz wprowadzenia na rynek pierwszego w Polsce narzędzia skupiającego wszystkie obszary działania SEO, wspiera także swoją wiedzą i doświadczeniem polskich specjalistów poprzez organizowane warsztaty i webinary, uczestnictwo w konferencjach i liczne publikacje z obszaru SEM/SEO.

Senuto biznesowo wspierane jest przez fundusz inwestycyjny KnowledgeHub oraz współtwórcę SARE i inwestora w spółki technologiczne w obszarze komunikacjimarketingowej – Krzysztofa Dębowskiego.

Kontakt dla mediów:
Ola Kuśmierz
PR SpecialistKnowledgeHub
ola.kusmierz@knowledgehub.pl | +48 537 868 399

Leave a reply

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij