Szkolenia dla firm w subskrypcji. Czy warto? 

Szkolenia dla firm w subskrypcji. Czy warto? 

Inwestując w szkolenie dla firm, przedsiębiorstwo dba o rozwój własny oraz swoich pracowników. Aby efektywnie wykorzystywać wiedzę i narzędzia z kursów, warto dostosowywać je do aktualnego zapotrzebowania organizacji oraz kompetencji zespołu. Dziś rozmaite ścieżki karier oferowane są w ramach szkoleń w subskrypcji. Czy warto w nie inwestować?

Dlaczego warto inwestować w szkolenia dla firm?

Szkolenie dla firm to sposób na zwiększenie wiedzy i umiejętności pracowników, a także ich retencji oraz motywacji. Osoby regularnie podnoszące swoje kwalifikacje są bardziej wydajne i zaangażowane w pracę. Zwiększa się też prawdopodobieństwo, że pozostają w przedsiębiorstwie na dłużej, ponieważ widzą, że inwestuje ono w ich rozwój.

Firmy, które regularnie stawiają na szkolenia, stają się bardziej konkurencyjne. Posiadają lojalnych fachowców pomagających im w budowaniu rynkowej przewagi. Dziś, by przyciągnąć i zatrzymać w organizacji specjalistę, niejednokrotnie trzeba zaoferować mu coś ponad atrakcyjne wynagrodzenie, karnet na siłownię czy owocowe czwartki. Ludzie chcą się rozwijać i podnosić swoje kompetencje, dlatego dedykowane szkolenia mogą stanowić dla nich cenny benefit.

Firma może organizować szkolenia na dwa sposoby: wewnętrzne lub zewnętrznie. Pierwszy wymaga dodatkowego zaangażowania: nakładów pracy, czasu i finansów, choć jego zaletą jest możliwość tworzenia kursów, które precyzyjnie odpowiadają na potrzeby firmy, konkretne zagadnienia i wyzwania. Organizacja szkoleń zewnętrznych to nic innego, jak zlecenie ich przygotowania lub przeprowadzenia innej firmie albo zaopatrzenie się w gotowy pakiet szkoleń, np. w ramach subskrypcji.

Szkolenia dla firm w subskrypcji. Czy warto? 

 

Szkolenia dla firm w subskrypcji – czy warto?

Subskrypcja szkoleń umożliwia udział w wielu szkoleniach w ramach jednej opłaty.Takie rozwiązanie może znacząco oszczędzić czas i pieniądze firmy. Po pierwsze, nie musi ona samodzielnie organizować szkoleń, ani zlecać ich przygotowania komuś z zewnątrz. Po drugie szkolenia odbywają się online, na żywo więc można w nich brać udział z dowolnego miejsca. Po trzecie, jednostkowy koszt każdego szkolenia jest tańszy, niż w przypadku jednorazowego zakupu kursu.

Udział w nielimitowanej liczbie akredytowanych szkoleń oferuje np. subskrypcja Inprogress Plus. W ramach jednej opłaty pracownik zyskuje możliwość udziału w ponad 60 szkoleniach m.in. z zakresu zarządzania projektami, usługami IT, analizy biznesowej czy kompetencji miękkich. Każdy kursant może skorzystać z gotowych ścieżek rozwoju oraz pomocy specjalistów.

Inprogress Plus oferuje również dedykowane warsztaty i narzędziownie dostępne wyłącznie dla subskrybentów, wsparcie szerokiej społeczności, elastyczność (szkolenia online: dzienne, wieczorowe, w weekendy) oraz możliwość uzyskania międzynarodowych certyfikatów. Inprogress Plusprzewiduje też m.in. priorytetowy dostęp do nowych szkoleń z oferty, zniżki na egzaminy i certyfikaty czy możliwość udziału w sesjach Q&A z trenerami.

Subskrypcja szkoleń dla firm pomaga organizacjom oszczędzać czas, pieniądze i przestrzeń. Przedsiębiorstwo, które dba o rozwój swoich pracowników, skutecznie pracuje na swój sukces i dobry wizerunek.

Leave a reply

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij