Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Jak rozwijać sklep na Shopify?

Shopify jest kanadyjską platformą sprzedażową, na którą bardzo często decydują się małe i średnie przedsiębiorstwa. Działa w modelu subskrypcyjnym, co oznacza, że sprzedający ma do niej dostęp tak długo, jak opłaca abonament miesięczny lub roczny. Shopify ma wiele zalet, a do najważniejszych zaliczyć można szerokie możliwości rozwoju sklepu.

Czy warto wybrać Shopify?

Bez wątpienia Shopify zmieniło i zrewolucjonizowało świat platform e-commerce. Skąd wynika duże zainteresowane klientów? Wielu z nich ceni sobie szybkie wdrożenie sklepu, jak i jego intuicyjną, bardzo prostą obsługę. Nawet duże zmiany, np. związane z designem, mogą być wprowadzone niezwykle łatwo i w krótkim czasie. Klienci Shopify dodatkowo zwracają uwagę na możliwość szybkiej migracji z innej platformy na Shopify oraz niskie koszty wdrożenia i utrzymania. Co ważne, nie tylko dla sprzedających, ale i klientów – gwarantuje ona bardzo wysoki poziom bezpieczeństwa oraz wydajność. Sklep na Shopify to szansa na lepszy marketing (wecanfly.pl), ponieważ platforma ta posiada bardzo duży sklep z aplikacjami ułatwiającymi rozwój i promocję biznesu. Dodatkowo oferuje możliwość prowadzenia sprzedaży w social mediach, jak i zdobywanie rynków zagranicznych.

Na czym polega rozwój sklepu na Shopify i czy jest ważny?

Wielu początkujących sprzedawców może nie zdawać sobie sprawy z faktu, że prowadzenie sklepu internetowego związane jest z ciągłym rozwojem – wdrażaniem poprawek, ulepszeń oraz eksperymentowaniem pozwalającym na zdobywanie klientów. Wraz ze zmieniającymi się trendami oraz przepisami konieczne są zmiany w zakresie funkcjonalności czy pluginów sklepu, ale i jego wyglądu, ilości i zawartości podstron oraz zamieszczonych treści. Ponadto konieczne mogą być zmiany związane z polityką bezpieczeństwa czy regulaminem sklepu. Wymagane są także aktualizacje Shopify.

Ciągłe rozwijanie platformy sprzedażowej może przynieść wiele korzyści. Wśród najważniejszych wyróżnia się: profesjonalizm w oczach klientów, poprawę pozycji sklepu w organicznych wynikach wyszukiwania, wyeliminowane błędów, które pojawiły się podczas tworzenia i wdrażania sklepu. Dodatkowo rozwój sklepu to: szereg ułatwień dla kupujących, możliwość zdobycia nowych klientów, wysoki poziom bezpieczeństwa transakcji, a także działalność zgodna z obowiązującym prawem.

SPRAWDŹ:  Dropshipping - 5 zasad skutecznego sprzedawania

Jak rozwijać sklep na Shopify?

Dzięki opcjom, które posiada w sobie platforma Shopify, rozwój sklepu może być niezwykle prosty. Pierwszym krokiem powinno być wdrożenie handlu konwersacyjnego, który opiera się na coraz bardziej lubianej przez klientów rozmowie z chatbotami sklepów internetowych. Co ważne Shopify umożliwia połączenie z Facebook Messenger, co znacząco ułatwia nawiązana kontaktu z kupującymi. Dodatkowo mogą oni przeglądać produkty bez wychodzenia z komunikatora. Świetną metodą na rozwój jest także połączenie platformy sprzedażowej ze sklepem na Facebooku. Ponadto do prowadzenia wielokanałowej sprzedaży na Shopify wykorzystać można Pinterest oraz Instagram. Na rozwój platformy sprzedażowej składają się także:

  • e-mail marketing, w tym newsletter produktowy,
  • programy afiliacyjne
  • pozytywny UX,
  • personalizacja sklepu,
  • wysokiej jakości obsługa klienta,
  • dostosowanie witryny pod urządzenia mobilne,
  • działanie w mediach społecznościowych w celu zbudowania zaangażowanej społeczności.

Ostatnim, lecz nie najmniej ważnym, aspektem pozwalającym na rozwój sklepu internetowego na platformie Shopify są działania SEO. Konieczne są: zastosowane właściwej nawigacji strony, meta-tagów, optymalizacja grafiki, właściwe wysycenie frazami kluczowymi treści na stronie czy linkbuilding. Warto podkreślić, że nie są to jedynie działania SEO, które mogą pomóc w rozwoju sklepu na Shopify.

Rozważając ten temat, warto podkreślić, że profesjonalne agencje, jak np. wspomniane wcześniej We Can Fly zajmują się nie tylko wdrażaniem sklepów na Shopify, ale i także szeroko zakrojonymi działaniami pozwalającymi na rozwój sklepu oraz wzrost jego znaczenia na rynku.

Ewa Sobolewska

Ewa Sobolewska

Copywriterka z kreatywnym podejściem do tworzenia treści reklamowych i informacyjnych. Specjalizuje się w storytellingu i kampaniach e-mail marketingowych. Wolny czas poświęca na gotowanie i odkrywanie nowych smaków.

Artykuły: 148

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *