Gadżety reklamowe - ważniejsze niż kiedykolwiek

Gadżety reklamowe – ważniejsze niż kiedykolwiek

Wydawać by się mogło, że rynek usług marketingowych w czasach niepewnej sytuacji gospodarczej zostanie poważnie ograniczony. Wiele jednak wskazuje na to, że spora grupa przedsiębiorców uświadamia sobie, że przy ograniczonych możliwościach bezpośredniego kontaktu z klientem, rozbudowane działa marketingowe są ogromnie istotne. Dotyczy to między innymi zakupu gadżetów reklamowych. 

Przypomnij o sobie

Gadżety reklamowe dalej cieszą się wśród przedsiębiorców bardzo dużym zainteresowaniem. Oczywiście jest to tylko jeden z elementów budowania wizerunku marki, jej promocji i utrwalania pamięci o niej wśród klientów. W momencie ograniczenia możliwości bezpośredniego kontaktu z klientem, to właśnie poprzez gadżety reklamowe można mu przypomnieć o swojej obecności na rynku i dostępnej ofercie. Wybór gadżetu musi natomiast być bardzo dobrze przemyślany. Kluczowe są przede wszystkim takie gadżety, które nadają się do wysyłki, a nie są typowo konferencyjnymi czy targowymi upominkami, ponieważ nadal nikt nie wie, jak długo zamknięcie branży wystawienniczej związane z zakazem imprez o charakterze masowym potrwa. Warto postawić także na kreatywność. Tworząc paczki do potencjalnych klientów, tych stale korzystających z twojej oferty, jak i kontrahentów czy partnerów biznesowych, warto wykazać się pomysłowością. Dzisiaj na przykład kubki z nadrukiem mogą odnosić się do modelu home office, pracy zdalnej, wskazywać, że firma widzi i rozumie potrzeby klienta, nową jego sytuację. Podobnie można wykorzystać długopisy reklamowe oraz inne gadżety.

Nie bój się marketingu

Przygotowanie i wysyłka gadżetów reklamowych oraz podejmowanie innych działań reklamowych jest dzisiaj ogromnie ważne dla utrzymania kontaktu z klientem, partnerem, kontrahentem. Te z pozoru mniej istotne działania mogą w istotny sposób przyczynić się do utrwalenia więzi lub wzmocnienia osłabionej przez sytuację covidową relacji. Ważne jest jednak, aby nie udawać, że nic się nie stało. Warto uruchomić pokłady kreatywności, możliwość tworzenia indywidualnych nadruków na konkretnych gadżetach, ich personalizacji. Budowanie poczucia wspólnoty, symboliczne zaznaczenie, że klienta i firmę łączy analogiczna sytuacja, że jedna i druga strona zostały dotknięte przez pandemię, może mieć niemałe znaczenie dla dalszego budowania więzi z klientem. Nic tak nie wzmacnia kontaktu, nie zachęca do zakupów i wsparcia konkretnej firmy, jak poczucie, że nas ona rozumie i wspiera. Przemyślane gadżety reklamowe mogą ci w uzyskaniu tego wrażenia pomóc.

Leave a reply

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij