„Szlaban na infekcję” – akcja edukacyjna dla Biofarm od NEKK

„Szlaban na infekcję” – akcja edukacyjna dla Biofarm od NEKK

Polska firma farmaceutyczna Biofarm rusza z nową akcją edukacyjną skierowaną do pacjentów w całym kraju, której celem jest uświadomienie jak ważne jest konsekwentne dbanie o odporność na co dzień. Akcja prowadzona jest we współpracy z portalem ZnanyLekarz.pl. Za koncepcję i organizację akcji odpowiada agencja pharmamarketingowa NEKK.

„Szlaban na infekcję” to akcja edukacyjna, która ma nauczyć pacjentów jak wspierać odporność oraz jak zabezpieczyć się przed infekcjami w przypadku wystąpienia pierwszych objawów.

 – W tym szczególnym czasie warto uważnie obserwować swoje zdrowie, by nie zbagatelizować objawów poważnej choroby. Jednak nie każde jesienne przeziębienie jest dla nas groźne – mówi Paweł Hinc, Senior Group Brand Manager z firmy Biofarm. – Dlatego zdecydowaliśmy się przeprowadzić akcję edukacyjną, w której z jednej strony dzielimy się wiedzą na temat wsparcia odporności, a z drugiej zapewniamy możliwość umawiania się na bezpłatną wizytę do internistów za pośrednictwem portalu ZnanyLekarz.pl. W ten sposób chcemy ułatwić tysiącom osób dostęp do lekarzy Podstawowej Opieki Zdrowotnej(POZ) – podsumowuje Paweł Hinc.

Za koncepcję, kreację oraz pozyskanie partnerów akcji odpowiada agencja pharmamarketingowa NEKK.

  Na stronie https://szlabannainfekcje.pl/ znajdziemy pomocne wskazówki jak zapobiegać rozwojowi infekcji, aby nie przerodziła się w coś poważniejszego. Wsparcie odporności i szybka diagnostyka są teraz bardzo ważne – tłumaczy Agnieszka Lewandowska, Młodszy Kierownik Współpracy z Klientem NEKK. – Akcja będzie trwała przez okres wzmożonych zachorowań – aż do 26 marca. Przez cały ten czas będzie wspierana kampanią digitalową na portalach prozdrowotnych oraz w mediach społecznościowych – dodaje Agnieszka Lewandowska.

Organizatorem akcji jest firma Biofarm. Partnerem strategicznym jest portal ZnanyLekarz.pl

O firmie Biofarm

Biofarm to jedna z największych firm farmaceutycznych z polskim kapitałem. Od ponad 30 lat stawia zdrowie człowieka jako priorytet we wszystkich swoich działaniach. W portfolio firmy znajduje się ponad 180 produktów, które odpowiadają na najpilniejsze potrzeby zdrowotne społeczeństwa. Działając zgodnie ze swoją misją społeczną, w ostatnim roku firma skupiła się na wsparciu lekarzy, farmaceutów oraz szpitali. Na cel walki z pandemią wirusa COVID-19 przekazała niemal 4 miliony złotych. Naturalną kontynuacją działań charytatywnych firmy jest edukowanie społeczeństwa na temat wzmocnienia odporności oraz profilaktyki zdrowotnej. 

 O agencji NEKK

NEKK to agencja reklamowa której oferta skoncentrowana jest na szeroko rozumianym rynku ochrony zdrowia. Od ponad 10 lat realizuje projekty sprzedażowe i wizerunkowe dla branży pharma. Klienci NEKK to duże koncerny farmaceutyczne, kliniki medyczne czy stowarzyszenia lekarskie. W ostatnim czasie NEKK prowadził m.in. projekty dla Merck Group, Herbapol Poznań, Novascon Pharmaceuticals, Angelini Pharma, Apotex Polska, Synoptis Pharma, czy dla grupy Neuca. Agencja projektuje kampanie 360* skutecznie i efektywnie docierając do grup docelowych. NEKK oferuje rozwiązania skrojone na miarę i dostosowane do specyficznych potrzeb rynku pharma. Od 2016 roku prezesem zarządu NEKK jest Małgorzata Skorwider.

 

Leave a reply

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij