Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Rekordowy listopad w sklepach IdoSe

Rekordowy listopad w sklepach IdoSell! GMV wyniosło ponad 1,2 mld zł

W listopadzie miesięczne GMV (wartość sprzedanych produktów) w sklepach działających na rozwiązaniu IdoSell wyniosło 1,2 mld zł przy rekordowej liczbie 5,2 mln zamówień. To o 58,3 proc. więcej zamówień niż w analogicznym okresie w 2019 r.

Listopad zawsze był dobrym czasem dla e-handlu. Jednak w tym roku jest on absolutnie wyjątkowy. Sprzedaż skoczyła jak nigdy dotąd. To dlatego, że do Black Friday i Cyber Monday (które generują duże przychody) dołączyły trudna sytuacja pandemiczna i zamknięcie wielu punktów sprzedaży stacjonarnej.

Bez dwóch zdań 2020 pobił 2019 pod względem ilości użytkowników, których w okresie listopada było średnio o 33,95% więcej (parametr Google Analytics 7-day active user). Widać więc, że Polacy zaczęli kupować nie tylko na Allegro, ale i poza nim, bo populacja klientów znacząco się powiększyła – mówi Paweł Fornalski CEO IdoSell.

Rekordowy listopad w sklepach IdoSe

W listopadzie 2020 sklepy, które korzystają z rozwiązania IdoSell otrzymały 5,2 mln zamówień na kwotę 1,2 mld zł. GMV sprzedawców do Polski było wyższe o 73,49 proc, a poza Polskę o 49,90 proc. Te imponujące liczby wynikają m.in. z filozofii IdoSell, która polega na nieustannym dostarczaniu merchantom rozwiązań zwiększających ich sprzedaż.

Z danych IdoSell wynika również, że w listopadzie 2020 (w porównaniu do tego miesiąca w 2019 r.) liczba zamówień z urządzeń mobilnych wzrosła o 35 proc. Ten wynik pokazuje, że e-commerce to także zakupy za pomocą smartfonów i tabletów. W związku z tym sklepy nie zoptymalizowane do sprzedaży mobilnej tracą możliwość wzrostów.

Rekordowy listopad w sklepach IdoSell! GMV wyniosło ponad 1,2 mld zł

IdoSell od 20 lat działa w e-commerce. Posiada 6000 sklepów, które często są liderami w swoich kategoriach To zaawansowany technologicznie SasS, który zapewnia wydajną pracę i możliwość wzrostu dla dużych e-sklepów. Oferta ta pozwala także szybko migrować tym, dla których inne platformy sprzedaży są już niewystarczające. IdoSell oferuje sprzedawcom liczne narzędzia, integracje i sprzedaż wielokanałową oraz wsparcie profesjonalistów z działów Custommer Success i User Experience.

SPRAWDŹ:  Jak rozwijać sklep na Shopify?

Rekordowy listopad w sklepach IdoSe

Ewa Sobolewska

Ewa Sobolewska

Copywriterka z kreatywnym podejściem do tworzenia treści reklamowych i informacyjnych. Specjalizuje się w storytellingu i kampaniach e-mail marketingowych. Wolny czas poświęca na gotowanie i odkrywanie nowych smaków.

Artykuły: 148

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *