Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Torby reklamowe - dlaczego nadal warto w nie inwestować

Torby reklamowe – dlaczego nadal warto w nie inwestować?

Większość przedsiębiorców stawia na tzw. elementy bezpośredniej reklamy w stosunku do swoich konsumentów. Zainteresowanie ze strony firmy, dużą efektywność oraz stosunkowo niskie nakłady finansowe sprawiają, że torby reklamowe są niezwykle popularne wśród różnych firm. Także woreczki papierowe czy torby papierowe ekologiczne, na których umieszczono różne firmowe zdobienia, logo i danymi firmy są bardzo popularnym rozwiązaniem, które charakteryzuje stosunkowo niska cena. Wciąż jednak wiele firm decyduje się na klasyczne torby reklamowe foliowe, które wykonywane są z materiałów recyclingowych. Dlaczego warto postawić na torbę reklamową? Co należy o niej wiedzieć?

Uniwersalne reklamówki z nadrukiem firmy

Torby reklamowe to uniwersalny gadżet, który dostępny jest na rynku od wielu lat. Sprawdza się praktycznie w każdej branży. Znaleźć go można zarówno w sklepach obuwniczych, odzieżowych, marketach spożywczych, jak i małych, lokalnych aptekach czy osiedlowych sklepikach. To rozwiązanie, które od dłuższego czasu uznawane jest za doskonały nośnik reklamowy. 

Torby foliowe z nadrukiem to prosty gadżet reklamowy. Służy do pakowania zakupionych produktów, może być wielokrotnego użytku. Pozwala na świetną, dynamiczną reklamę każdej firmy. Dodatkowo opakowania foliowe są higieniczne. 

Szukasz producenta toreb reklamowych z nadrukiem? Doskonale trafiłeś – postaw na ofertę polskiego producenta firmy Grala: https://sklep.grala.com.pl/

Na jakie torby reklamowe można się zdecydować?

Na rynku dostępnych jest wiele różnych produktów reklamowych. Torby foliowe to opakowania, które z powodzeniem można stosować podczas kampanii promocyjnych i marketingowych. Są funkcjonalne, doskonale przyciągają wzrok, a dodatkowo wiele można w nich pomieścić.

Wybierając odpowiednią torbę reklamową należy zwrócić uwagę na to, czy producent może umieścić na niej grafikę, jaka jest jej jakość wykonania oraz z jakiego tworzywa została stworzona. Wybierać można spośród m.in.:

  • Toreb reklamowych LDPE z uszami,
  • Toreb reklamowych LDPE z rączką (tzw. nerką)
  • Toreb papierowych z uchem,
  • Toreb ekologicznych, tzw. reklamówek jednorazowych.
SPRAWDŹ:  Bogaty wybór okien i drzwi. Jakie wybrać?

Wybierając torby reklamowe warto także sprawdzić, czy są one dopasowane do kontaktu z żywnością. Odpowiednie modele powinny posiadać atest Polskiego Związku Higieny (PZH). Jeśli decydujesz się na torbę z nadrukiem reklamowym – najlepszym rozwiązaniem będzie tzw. metoda fleksograficzna, czyli trwały, sprawdzony nadruk.

Dlaczego torba reklamowa to najlepszy gadżet reklamowy?

Zastanawiałeś się, jak w atrakcyjny i opłacalny sposób wypromować swoją firmę? Co wybrać, by nie generować zbyt wysokich kosztów budżetu na gadżety reklamowe? Wypróbuj torby reklamowe z nadrukiem! Do ich największych zalet należy: 

  • Możliwość wykonania dowolnego nadruku logo na torbach papierowych lub materiałowych możesz zwiększyć rozpoznawalność marki wykprzystując offlinowe działania, 
  • Wykorzystując eko-torby z nadrukiem (np. papierowe lub z materiałów pochodzących z recyclingu) do promocji biznesu, zbudujesz pozytywny wizerunek firmy, zgodny z najnowszymi trendami, 
  • Nadruki na torbach to bardzo korzystna pod względem finansowym forma reklamy.
Katarzyna Leśniewska

Katarzyna Leśniewska

Ekspertka w dziedzinie social media z pasją do budowania zaangażowanych społeczności online. Prowadzi szkolenia z zakresu efektywnego wykorzystania mediów społecznościowych w biznesie. Prywatnie miłośniczka sztuki współczesnej i jogi.

Artykuły: 198

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *