Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Social media restauracji albo hotelu - inwestuj w przyszłość swojego biznesu

Social media restauracji albo hotelu – inwestuj w przyszłość swojego biznesu

Nie od dziś wiadomo, że media społecznościowe spełniają bardzo ważną rolę reklamowo-ofertową dla wielu mniejszych oraz większych przedsiębiorstw z różnych działów gospodarki. Dla firm z branży gastronomicznej oraz hotelarskiej jest wręcz obowiązkiem posiadanie prawidłowo prowadzonych mediów społecznościowych. Prowadzenie social media restauracji czy też pensjonatu jest więc naprawdę istotnym zagadnieniem, które może wpłynąć na rozwój naszego biznesu. Oczywiście social media Twojej restauracji możesz prowadzić sam, ale o wiele lepszym pomysłem będzie zlecenie zajęcia się mediami społecznościowymi profesjonalnej agencji, która ma duże doświadczenie w prowadzeniu mediów społecznościowych dla firm z Twojej branży.

Profesjonalne social media restauracji i hoteli – warto zaistnieć w mediach społecznościowych już dziś

Zlecając regularne prowadzenie mediów społecznościowych fachowcom w tej dziedzinie, zyskujemy pewność, że prowadzenie social mediów będzie spoczywać w odpowiedzialnych rękach. Regularne publikowanie postów na Facebooku czy też Instagramie może być dość męczącym zajęciem, zwłaszcza jeśli tak naprawdę nie mamy o tym wielkiego pojęcia, czy też nie posiadamy zdolności do klarownego oraz intrygującego przekazu online. W takim wypadku social media restauracji albo hotelu może poprowadzić ktoś, kto się na tym zna, a my zajmiemy się tym, co nam wychodzi najlepiej, czyli naszą codzienną pracą. Platforma Lemonsolutions.pl pomoże nam w stworzeniu takiej strategii komunikacji, która dotrze bezpośrednio do potencjalnych klientów oraz klientek naszego gastronomicznego czy też hotelarskiego przedsięwzięcia. Chcesz promować restaurację na wysokim poziomie, mając np. interesujący fanpage restauracji? Koniecznie sprawdź ich ofertę już dziś, bo na pewno będą to dobrze wydane pieniądze.

SPRAWDŹ:  Kolejny etap współpracy platformy IdoSell z Facebookiem. Nowa integracja do sterowania reklamami sklepów internetowych

W social mediach można pozyskać licznych klientów oraz klientki – posiadanie fachowych social mediów to nasza szansa na sukces

Skupienie się na prowadzeniu restauracji, pozwoli nam na pozostawienie szeroko zakrojonych działań marketingowych w rękach profesjonalistów od social mediów. Jeśli masz dodatkowe pytania np. jak dokładnie zamierzają oni działać, by trafić w dane grupy docelowe, to z pewnością warto zapytać ich o to osobiście. Dobrze dobrane strategie marketingowe, umiejętne posługiwanie się narzędziem sprzedażowym, czy też inne działania, które np. ułatwią im analizę konkurencji itp., sprawią że dodawanie postów, filmów oraz innego kontentu trafi do Twojej grupy docelowej online, a Ty pozyskasz nowych gości w każdej restauracji lub hotelu, którym zarządzasz.

Tomasz Kaczmarek

Tomasz Kaczmarek

Analityk rynku z doświadczeniem w badaniach konsumenckich i analizie danych marketingowych. Dostarcza czytelnikom wnikliwych analiz i prognoz dotyczących zachowań konsumentów. Prywatnie entuzjasta szachów i literatury science fiction.

Artykuły: 53

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *