Szkolenia dla firm w subskrypcji. Czy warto?
Inwestując w szkolenie dla firm, przedsiębiorstwo dba o rozwój własny oraz swoich pracowników. Aby efektywnie wykorzystywać wiedzę i narzędzia z kursów, warto dostosowywać je do aktualnego zapotrzebowania organizacji oraz kompetencji zespołu. Dziś rozmaite ścieżki karier oferowane są w ramach szkoleń w subskrypcji. Czy warto w nie inwestować?
Dlaczego warto inwestować w szkolenia dla firm?
Szkolenie dla firm to sposób na zwiększenie wiedzy i umiejętności pracowników, a także ich retencji oraz motywacji. Osoby regularnie podnoszące swoje kwalifikacje są bardziej wydajne i zaangażowane w pracę. Zwiększa się też prawdopodobieństwo, że pozostają w przedsiębiorstwie na dłużej, ponieważ widzą, że inwestuje ono w ich rozwój.
Firmy, które regularnie stawiają na szkolenia, stają się bardziej konkurencyjne. Posiadają lojalnych fachowców pomagających im w budowaniu rynkowej przewagi. Dziś, by przyciągnąć i zatrzymać w organizacji specjalistę, niejednokrotnie trzeba zaoferować mu coś ponad atrakcyjne wynagrodzenie, karnet na siłownię czy owocowe czwartki. Ludzie chcą się rozwijać i podnosić swoje kompetencje, dlatego dedykowane szkolenia mogą stanowić dla nich cenny benefit.
Firma może organizować szkolenia na dwa sposoby: wewnętrzne lub zewnętrznie. Pierwszy wymaga dodatkowego zaangażowania: nakładów pracy, czasu i finansów, choć jego zaletą jest możliwość tworzenia kursów, które precyzyjnie odpowiadają na potrzeby firmy, konkretne zagadnienia i wyzwania. Organizacja szkoleń zewnętrznych to nic innego, jak zlecenie ich przygotowania lub przeprowadzenia innej firmie albo zaopatrzenie się w gotowy pakiet szkoleń, np. w ramach subskrypcji.
Szkolenia dla firm w subskrypcji – czy warto?
Subskrypcja szkoleń umożliwia udział w wielu szkoleniach w ramach jednej opłaty.Takie rozwiązanie może znacząco oszczędzić czas i pieniądze firmy. Po pierwsze, nie musi ona samodzielnie organizować szkoleń, ani zlecać ich przygotowania komuś z zewnątrz. Po drugie szkolenia odbywają się online, na żywo więc można w nich brać udział z dowolnego miejsca. Po trzecie, jednostkowy koszt każdego szkolenia jest tańszy, niż w przypadku jednorazowego zakupu kursu.
Udział w nielimitowanej liczbie akredytowanych szkoleń oferuje np. subskrypcja Inprogress Plus. W ramach jednej opłaty pracownik zyskuje możliwość udziału w ponad 60 szkoleniach m.in. z zakresu zarządzania projektami, usługami IT, analizy biznesowej czy kompetencji miękkich. Każdy kursant może skorzystać z gotowych ścieżek rozwoju oraz pomocy specjalistów.
Inprogress Plus oferuje również dedykowane warsztaty i narzędziownie dostępne wyłącznie dla subskrybentów, wsparcie szerokiej społeczności, elastyczność (szkolenia online: dzienne, wieczorowe, w weekendy) oraz możliwość uzyskania międzynarodowych certyfikatów. Inprogress Plusprzewiduje też m.in. priorytetowy dostęp do nowych szkoleń z oferty, zniżki na egzaminy i certyfikaty czy możliwość udziału w sesjach Q&A z trenerami.
Subskrypcja szkoleń dla firm pomaga organizacjom oszczędzać czas, pieniądze i przestrzeń. Przedsiębiorstwo, które dba o rozwój swoich pracowników, skutecznie pracuje na swój sukces i dobry wizerunek.