Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Karty podarunkowe dla firm: jak wykorzystać je w relacjach z klientami i pracownikami

Karty podarunkowe dla firm: jak wykorzystać je w relacjach z klientami i pracownikami

Karta podarunkowa to uniwersalny prezent dobry właściwie na każdą okazję. Chętnie korzystają z niego osoby prywatne, ale nie tylko. Vouchery to dobra opcja także dla firm. Jak wykorzystywać karty podarunkowe w relacjach z partnerami i pracownikami?

Karta podarunkowa jako prezent świąteczny od firmy

Przedstawiciele różnych firm zazwyczaj wysyłają sobie wzajemnie paczki bożonarodzeniowe w okresie świątecznym. Nierzadko są one pełne słodyczy czy innych artykułów spożywczych. Okazuje się, że dobrym pomysłem jest podarowanie firmie karty podarunkowej do jakiegoś sklepu.

Dzięki temu przedstawiciele przedsiębiorstwa mogą np. zaopatrzyć biuro w potrzebne im artykuły czy skorzystać z ciekawej usługi. W natłoku otrzymywanych paczek z kawą czy czekoladkami taki prezent to oryginalna i praktyczna propozycja, z której naprawdę warto skorzystać.

Karta podarunkowa w ramach bonusów dla pracowników

Pracowników powinno się nagradzać premiami i doceniać ich dobrze wykonywaną pracę, ale czasami nie zaszkodzi podarować im dodatkowo prezentu w postaci karty podarunkowej. To miły gest, który pracodawca może dać np. z okazji urodzin, mikołajek, świąt czy jako dodatek do premii pieniężnej.

Pracownicy, którzy wiedzą, że za jakieś osiągi mogą otrzymać karty podarunkowe dla pracowników, będzie czuł się zmotywowany i najpewniej sumiennie będzie wypełniał swoje obowiązki. Niesie to korzyści zarówno dla pracownika, jak i pracodawcy.

Karty podarunkowe na usługi danej firmy w ramach promocji

Firmy mogą wykorzystywać karty podarunkowe w ramach autopromocji. Da się to robić poprzez obdarowywanie partnerów biznesowych czy nowych klientów voucherami na własne produkty lub usługi. Niektórzy mogą traktować to jako zniżkę przy zakupie większej ilości towaru, a inni zachęceni kartą poczują potrzebę przetestowania produktów danej firmy.

SPRAWDŹ:  Ranking 5 narzędzi do wizualizacji danych

Zadowolenie z zakupów lub wykonanej usługi sprawi, że klient chętnie ponownie z niej skorzysta – tym razem z własnych pieniędzy. To bardzo skuteczny model promocyjny, ale wymaga odpowiedniego zaplanowania i określenia, komu warto wręczać tego typu upominki.

Karty podarunkowe przekazywane pomiędzy firmami zacieśniają relacje biznesowe i pozwalają na budowanie owocnych i długotrwałych współprac. Niekiedy skłaniają dane biznesy do korzystania z usług konkretnej firmy i zmniejszają ryzyko odejścia do konkurencji. Warto też wdrożyć możliwość zakupu karty podarunkowej dla wszystkich klientów indywidualnych, którzy mogą wykorzystywać je jako pomysły na prezent dla bliskich lub własnych partnerów biznesowych.

Tomasz Kaczmarek

Tomasz Kaczmarek

Analityk rynku z doświadczeniem w badaniach konsumenckich i analizie danych marketingowych. Dostarcza czytelnikom wnikliwych analiz i prognoz dotyczących zachowań konsumentów. Prywatnie entuzjasta szachów i literatury science fiction.

Artykuły: 53

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *