Jak wybrać upominki reklamowe?
Planujesz prezentację produktu lub szukasz upominków, którzy nie tylko nagrodzą zwycięzców, lecz także zwracają uwagę na Twoją markę? Materiały promocyjne to jedna z najstarszych sztuczek marketingowych, które nadal są skuteczne. Zastanawiasz się, jakie gadżety reklamowe wybrać, aby spełniły swoje zadanie i jednocześnie nie nadwyrężyły budżetu firmy? Skorzystaj z naszych propozycji!
Zabawki reklamowe
Jeśli masz maskotkę firmową, możesz ją zamienić w uroczego, pluszowego misia i podarować lojalnym klientom. Dobierz do nich pyszne smakołyki i słodkości. Możesz mieć pewność, że rozweselą każdego obdarowanego. Nawiąż współpracę z lokalną firmą, która piecze lub przygotowuje kosze z owocami, czekolady lub ciastka. Możesz podarować przemyślaną kartę podarunkową ze swoim logo.
Rysiki do ekranu dotykowego
Artykuły promocyjne są nieodłączną częścią konferencji i warsztatów. Jeśli jednak chcesz zaskoczyć potencjalnych klientów, zrezygnuj z tradycyjnych długopisów. Coraz mniej osób nosi ze sobą zeszyty na konferencje i szkolenia. Korzystają z tabletów, laptopów i smartfonów. Wybierając gadżety i artykuły reklamowe z logiem, zwróć uwagę na eleganckie rysiki do ekranu dotykowego. Nie zostawiają brzydkich smug na ekranie urządzenia. Błyskawicznie przeniosą Cię do odpowiednich aplikacji i ułatwią sporządzanie notatek.
Torby na ramię
Targi są świetnym miejscem do promowania swojej marki. Przyciągnij uwagę uczestników, inwestując w wysokiej jakości upominki reklamowe. Niesłabnącą popularnością cieszą się torby na ramię. Dostępne są w różnych kolorach i wzorach, dzięki czemu na pewno znajdziesz coś dla siebie. Pamiętaj, aby umieścić na nich logo swojej firmy. Można do nich schować broszury, teczki, przybory do pisania i inne materiały reklamowe. Oferując torby płócienne, zmniejszasz ślad węglowy plastiku. Wspomniane rozwiązanie docenią wszystkie osoby, które troszczą się o środowisko.
Piłeczki antystresowe
Wiele osób ciągle się czymś martwi. Podaruj swoim klientom miękkie piłeczki antystresowe, które złagodzą napięcie. Pamiętaj, aby umieścić na nich firmowe logo. Jeśli tylko możesz, zamów piłeczki w nietypowym kształcie. Wspomniane prezenty nie nadszarpią Twoje budżetu, jednocześnie podkreślą osobowość Twojej marki. Takie gadżety pozwolą się odstresować przed konferencją, spotkaniem biznesowym lub prezentacją. Wręczając takie upominki, pokażesz klientom, że dbasz o ich samopoczucie.
Okulary przeciwsłoneczne
Jeśli sprzedajesz letnie akcesoria, pomyśl o stylowych i praktycznych okularach przeciwsłonecznych. Przydadzą się nie tylko na imprezie przy grillu, lecz także pikniku, festiwalu lub odpoczynku na łonie natury. Nie tylko są modne, ale też chronią przed szkodliwym promieniowaniem UV. Możesz również pomyśleć o eleganckich i wytrzymałych bidonach. Takie upominki przypadną do gustu osobom prowadzącym aktywny tryb życia.
Akcesoria techniczne
Większość klientów korzysta ze smartfona, tabletu lub laptopa. Zabierają swój sprzęt w rozmaite miejsca, dlatego akcesoria techniczne skutecznie rozreklamują Twoją firmę. Niezależnie od tego, czy umieścisz swoje logo na podstawce na telefon, etui, pendrivie, czy słuchawkach, wyróżnisz się na tle konkurencji.