Jak reklamować swój biznes koszulkami reklamowymi

Jak reklamować swój biznes koszulkami reklamowymi?

 

Skuteczna reklama, dobry marketing oraz budowa pozytywnego wizerunku marki to priorytetowe działania dla wielu przedsiębiorstw, szczególnie w tych branżach, w których istnieje duża konkurencja. Jak zadbać o rozpoznawalność przy niewielkich nakładach finansowych? Jeżeli środki zaplanowane na reklamę w budżecie są ograniczone, warto postawić na skuteczny sitodruk oraz koszulki reklamowe.

Czy warto zainwestować w koszulki reklamowe dla firmy?

Koszulki reklamowe dla firmy dają dużo korzyści – zwłaszcza, jeżeli chodzi o branże oparte na fizycznej obecności pracowników – np. sieci sklepów, branża kurierska, usługowa itd. Kupując jednolite koszulki z logo dla pracowników, przedsiębiorca buduje spójny i wyrazisty obraz własnej firmy w oczach klientów. Osoby odwiedzające sklep oraz korzystające z usług w placówkach przedsiębiorcy, ale także przypadkowi przechodnie widujący pracowników przez szklaną witrynę, utrwalają sobie nazwę marki oraz zaczynają kojarzyć ją z kolorem i designem koszulek reklamowych. W ten sposób marka buduje sobie rozpoznawalność oraz konkretne konotacje i skojarzenia potencjalnych klientów z przekazem, jaki chce sobą reprezentować. Większa rozpoznawalność marki oznacza większą jej popularność, a ta z kolei może przełożyć się na wzrastające zyski ze sprzedaży.

Na jakie koszulki reklamowe warto postawić?

Koszulka reklamowa jest widoczna i stanowi powierzchnię do umieszczenia reklamy. Przykładowo pracownicy kawiarni powinni wyglądać schludnie, więc dobrym rozwiązaniem jest charakterystyczny kolor koszulek i delikatne logo wraz z nazwą placówki. Branża fitness rządzi się innymi prawami, więc tutaj wyrazisty print w postaci dużego, nawiązującego do sportu logo na koszulkach pracowników siłowni czy clubu fitness będzie jak najbardziej na miejscu. Kolor koszulek reklamowych powinien nawiązywać do barw związanych z marką lub jej branżą. Na przykład do usług fryzjerskich skierowanych dla kobiet pasują koszulki różowe, ale jeżeli mamy do czynienia ze sklepem ze zdrową żywnością, bardziej odpowiednia będzie zieleń. W przypadku kawiarni, której wystrój wyraźnie nawiązuje do kawy dobrym wyborem będzie brąz.

SPRAWDŹ:  Outsourcing siłą napędową polskiego rynku pracy

Eventy, na których koszulki reklamowe sprawdzą się idealnie

Wydarzenia, na które przychodzi wiele osób są idealną okolicznością do wykorzystania koszulek reklamowych w praktyce. Oto lista eventów, na które warto wyposażyć pracowników w koszulki z reklamą:

 

  • Targi pracy,

  • Targi branżowe,

  • Dożynki oraz jarmarki, na których przedsiębiorstwo może zareklamować swoje produkty;

  • Festiwale związane z branżą (sportowe w przypadku siłowni i fitness clubów, modowe w przypadku sklepów z odzieżą itd.),

  • Ogólnodostępne wydarzenia o charakterze kulturalno-naukowym – np. pikniki tematyczne,

  • Wydarzenia promujące markę organizowane przez przedsiębiorstwo dla klientów.

Koszulki reklamowe – trudny wybór?

Wybór koszulki reklamowej nie należy do łatwych. Jest tak z co najmniej kilku powodów, do których to można zaliczyć m.in.:

 

  • Koszulki reklamowe mogą być szyte z różnych rodzajów materiałów (nawet w przypadku bawełny, koszulki mogą różnić się grubością splotu, a przez to także wyglądem oraz jakością);

  • Przedsiębiorcy nie zawsze wiedzą jaki kolor koszulek będzie odpowiedni;

  • Firmy oferujące sprzedaż koszulek reklamowych często wymagają gotowego wzoru koszulek – projektu od klienta, a nie każdy przedsiębiorca ma pracowników, którzy zaprojektują taki design;

  • Na rynku istnieje wiele firm oferujących sprzedaż koszulek reklamowych, a nie mając sprawdzonego zleceniobiorcy w tym zakresie, przedsiębiorstwo już na samym początku może narazić się na niepotrzebne koszty, jeżeli wyprodukowane koszulki przez kontrahenta X okażą się niskie jakościowo.

Multicolor to polska firma sitodrukowa funkcjonująca na rynku od ponad 40 lat. Głównym przedmiotem jej działalności jest sitodruk oraz wykonywanie nadruków na odzieży. Multicolor posiada 25-letnie doświadczenie w tym zakresie i chętnie współpracuje oraz doradza przedsiębiorcom poszukującym odpowiednich wzorów na koszulki reklamowe.

Ewa Sobolewska

Ewa Sobolewska

Copywriterka z kreatywnym podejściem do tworzenia treści reklamowych i informacyjnych. Specjalizuje się w storytellingu i kampaniach e-mail marketingowych. Wolny czas poświęca na gotowanie i odkrywanie nowych smaków.

Artykuły: 148

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *