Pozycjonowanie lokalne - POSTAW NA BIZNES LOKALNY

Pozycjonowanie lokalne – POSTAW NA BIZNES LOKALNY

Chcesz dotrzeć do lokalnych klientów? Zależy Ci na tym, by osoby z konkretnej miejscowości, dzielnicy bądź z całego województwa usłyszały o Twoim biznesie? Widoczność w sieci to podstawa! Warto zainwestować w pozycjonowanie lokalne i wyprzedzić konkurencję. Poniżej garść informacji. Zachęcamy do lektury!

Czym jest pozycjonowanie lokalne?

Zacznijmy od wyjaśnienia, czym jest pozycjonowanie lokalne. Jest to szereg działań umożliwiających uzyskanie jak najwyższej pozycji w bezpłatnych wynikach wyszukiwania na lokalne i regionalne  frazy kluczowe. Dzięki temu możemy dotrzeć do użytkowników, którzy znajdują się w obszarze naszego działania, na przykład do osób mieszkających w konkretnym województwie, mieście, a nawet w konkretnej dzielnicy, jak również do turystów bądź studentów.

Pozycjonowania lokalne ‒ frazy kluczowe

Bardzo istotną kwestią jest dobór odpowiednich słów i fraz kluczowych. W przypadku pozycjonowania lokalnego frazy powinny składać się z opisu / nazwy usługi oraz lokalizacj i być jak najbliższe zapytaniom, wpisywanym w wyszukiwarkę przez użytkowników. Przykładowe frazy to: fryzjer Poznań, kosmetyczka Polanka, restauracja Stary Rynek Poznań, sklep budowlany Warszawa, hotel Kraków, fotograf na wesele Bydgoszcz, stomatolog Osiedle Młodych itd. Warto poświęcić czas do dobranie jak najlepszych w naszym przypadku fraz, a w razie potrzeby skorzystać z pomocy fachowców.

Na czym polega pozycjonowanie lokalne?

Na czym polega pozycjonowanie lokalne? Tak samo, jak w przypadku pozycjonowania ogólnopolskiego wyróżniamy działania on-site i off-site.

1. Działania On-site

Działania on-site to między innymi optymalizacja kodu strony, unikalne, wartościowe treści, linkowanie wewnętrzne, metadane, optymalizacja prędkości ładowania strony, przyjazne URL.

2. Działania of-site

Tutaj niezmiernie ważna jest dobrze zoptymalizowana wizytówka Google Moja Firma. Dzięki wizytówce użytkownicy będą widzieć informacje o naszej stronie www już z poziomu wyszukiwarki, a to sprawi, że bez problemu  sprawdzą, gdzie dokładnie znajduje się nasza siedziba i skorzystają ze wskazówek dotyczących dojazdu. Wizytówka powinna zawierać dokładny adres, dane kontaktowe, opis usług, godziny pracy naszej firmy, zdjęcia.

Inne czynniki czynniki off-site niezwykle ważne podczas pozycjonowania lokalnego to wizytówki NAP ‒ Name, Address Phone, wpisy w katalogach firm, pozytywne opinie dotychczasowych klientów. Warto też postawić na działania w mediach społecznościowych, na przykład na Facebooku czy reklamę Google Ads. Kolejne czynniki to marketing szeptany i wartościowe linki z powiązanych tematycznie domen zewnętrznych.

1ST place ‒ agencja SEO z Poznania

Firmom o różnej wielkości i specyfice działania, które chcą zaistnieć na rynku lokalnym, polecamy jedną z poznańskich agencji, a dokładniej mówiąc, 1ST place. Wymieniona firma od ponad 10 lat zajmuje się pozycjonowaniem lokalnym firm o różnej wielkości i różnej specyfice działania. Zakres usług 1ST Place to zarówno pozycjonowania, jak i działania wspomagające

Podsumowanie

Pozycjonowanie lokalne to szereg działań, dzięki którym możemy dotrzeć do klientów z rynku lokalnego, na przykład z konkretnego miasta czy regionu. W przypadku SEO lokalnego wykorzystywane są frazy zawierające nazwę usługi i lokalizację. Prawidłowo i regularnie prowadzone działania z tego zakresu to droga do większego, wartościowego ruchu, a co za tym idzie, do większych zysków.

 

 

Leave a reply

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij