Drukarnia do współpracy z firmami - cechy dobrej firmy poligraficznej

Drukarnia do współpracy z firmami – cechy dobrej firmy poligraficznej

Materiały drukowane, którymi posługuje się firma mają ogromny wpływ na kreowanie jej wizerunku. Profesjonalnie zaprojektowane i wydrukowane wizytówki, ulotki czy katalogi mogą sprawić, że klient wybierze tę a nie inną ofertę. Warto zatem poświęcić czas na znalezienie dobrej drukarni, która będzie w stanie sprostać oczekiwaniom współczesnego biznesu. Jakich cech powinniśmy szukać od dostawców usług poligraficznych?

Jedna firma, wiele możliwości

Zarówno małe, jak i duże firmy korzystają z usług drukarni. Nieważne czy mowa o lokalnej kancelarii adwokackiej czy o sieci handlowej – już od pierwszych dni pracy jej pracownikom niezbędne będą druki akcydensowe: papier firmowy, koperty, formularze oraz wizytówki. Dobra drukarnia w swojej ofercie powinna zatem posiadać możliwość wydruku wszelkiego rodzaju akcydensów, aby w ramach jednego zamówienia przedsiębiorca był w stanie wyposażyć się w zestaw podstawowych materiałów drukowanych potrzebnych do płynnego prowadzenia działalności.

Mówiąc o wykorzystywanych na co dzień przez firmy drukach, nie możemy zapomnieć o materiałach promocyjnych. Pomimo przesunięcia sporej części działań marketingowych do internetu, klasyczna ulotka reklamowa jest wciąż jedną ze skuteczniejszych form bezpośredniej promocji, stosowaną nadal nie tylko przez firmy lokalne, ale i przez sklepy oraz banki o zasięgu ogólnopolskim.

Fantazja grafików projektujących składane foldery i ulotki jest nieograniczona, zatem oferta drukarni nie może ograniczać się tylko do standardowych wydruków, ale powinna umożliwiać zamówienie szerokiego spektrum formatów czy niestandardowych kształtów, także na papierze foliowanym lub ozdobnym. Niekwestionowanym plusem dobrej drukarni jest również włączenie do swojej oferty wydruków notesów, pocztówek, roll-upów czy nadruków na koszulkach, torbach reklamowych i długopisach, które można wykorzystać np. w czasie targów branżowych.

Druk offsetowy nie zawsze potrzebny

Duże drukarnie specjalizują się najczęściej w wydrukach offsetowych, pozwalających na wykonanie wysokich nakładów przy jednoczesnym zachowaniu rozsądnych cen. Natomiast firmy lokalne rzadko potrzebują ulotek czy papieru firmowego w ilości kilkunastu tysięcy sztuk, dlatego często decydują się korzystanie z usług drukarni, która oferuje druk cyfrowy, umożliwiający przygotowanie materiałów drukowanych w niewielkich nakładach. Niezależnie jednak od tego, czy decydujemy się na druk offsetowy czy cyfrowy, miejmy na uwadze, aby firma poligraficzna, w której zamawiamy wykonanie wydruków, korzystała z urządzeń oraz papieru najwyższej jakości.

Pomoc przy zaprojektowaniu materiałów

Niewątpliwie cenną zaletą dobrej drukarni jest pomoc przy przygotowaniu projektów wydruków. Dla wielu firm zamówienie ulotek czy wizytówek jest kwestią okazjonalną i nie zatrudniają one etatowego grafika. Możliwość zlecenia przygotowania projektów graficznych bezpośrednio w drukarni jest więc dla nich nie tylko ułatwieniem, ale również gwarancją, że zamówione materiały wydrukują się prawidłowo.

Łatwiej i szybciej przez internet

Czasy, kiedy materiały do druku należało dostarczyć osobiście do drukarni, już dawno minęły. Drukarnie przyjmują obecnie zamówienia za pośrednictwem internetu, oferując jednocześnie krótki czas realizacji, a także dostawę wykonanego zlecenia za pośrednictwem kuriera.

Leave a reply

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij