CallPage nie zwalnia tempa! Startuje konferencja „Marketing Maraton”

CallPage nie zwalnia tempa! Startuje konferencja „Marketing Maraton”

Konferencja Marketing Maraton rusza 28 listopada 2017 r. W Multikinie Złote Tarasy Warszawa spotkają się najlepsi polscy eksperci od marketingu, którzy podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniami. W programie dziesięć prelekcji, panel dyskusyjny o przyszłości marketingu oraz – oczywiście! – czas na networking.

Konferencja Marketing Maraton to kontynuacja cyklu szkoleń Online Marketing Maraton organizowanych przez polski start-up CallPage. Cztery dotychczasowe edycje OMM (trzy polskie i jedna angielska) odniosły spektakularny sukces. Nie dziwi więc, że organizatorzy zdecydowali się przenieść je “do reala” i zorganizować intensywne, jednodniowe wydarzenie, dzięki któremy prelegenci i uczestnicy w końcu spotkają się twarzą w twarz.

Marketing Maraton zgromadzi w jednym miejscu najlepszych polskich ekspertów i praktyków marketingu, którzy w czasie prelekcji zdradzą sekrety swojej pracy. Opowiedzą m.in. o tym, jak wykorzystać dane dostępne w sieci do prowadzenia działań marketingowych, jak poradzić sobie z wprowadzeniem marki na rynki zagraniczne, budować lojalność klientów i poprawić doświadczenie użytkowników czy jak efektywnie mierzyć efekty wielomilionowej kampanii online.

Znanych twarzy nie zabraknie – wśród zaproszonych przez CallPage prelegentów znajdują się Michał Sadowski (CEO Brand24), Paweł Sala (współzałożyciel i Dyrektor Zarządzający FreshMail), Artur Jabłoński (szkoleniowiec i konsultant ds. e-marketingu), Sergey Butko (Head of Marketing w CallPage), Bartosz Majewski (Współzałożyciel i CSO RightHello), Magdalena Urban (CEO Urban Legend), Anna Kreiser (Digital Strategist w Digitalkod), Piotr Stohnij (ekspert ICAN Institute), Anna Szumińska (Współzałożyciel firmy Szumisie) i Tomasz Nowiński (Założyciel Travelist.pl).

CallPage nie zwalnia tempa! Startuje konferencja „Marketing Maraton”

Sprzedaż biletów już ruszyła! Bilety “Standard” można zakupić w cenie 479 zł. Do 31 października dostępne będą bilety “Early Birds” za 249 zł, w ramach których otrzymuje się to samo, co pakiecie “Standard”, tj. prawo do udziału w prelekcjach, kawę i catering, paczkę z gadżetami, materiały video z konferencji oraz certyfikat uczestnictwa.
Potrzebujesz czegoś więcej? Rozważ w takim razie bilety “Premium” uprawniające do dodatkowych bonusów (m.in. VIP Room, asystent i miejsce w pierwszych rzędach z zasilaniem). A jeśli chcesz wysłać na konferencję cały swój zespół, możesz kupić bilety grupowe.

Szczegółowe informacje na temat przebiegu wydarzenia, prelegentów i cen biletów można znaleźć na stronie: http://www.marketingmaraton.com/konferencja.

Marketing Portal został partnerem całego wydarzenia!

Leave a reply

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij