Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Jak wybrać szkołę językową dla dorosłych?

Zgodnie z powiedzeniem, że człowiek uczy się całe życie, nigdy nie jest za późno na naukę. Nawet naukę języka angielskiego. Należy sobie jednak uświadomoć, że nie istnieje coś takiego jak talent językowy. Języka angielskiego może nauczyć się każdy, zależy to przede wszystkim od chęci, zaangażowania, systematyczności i… dobrego nauczyciela, którego najłatwiej znaleźć w szkole językowej.

Oferty szkoły językowej

Najlepsze szkoły językowe posiadają w ofercie naukę języka angielskiego kilkoma różnymi metodami – tak, aby każdy mógł wybrać odpowiednią dla siebie. Największą popularnością cieszy się wciąż metoda Callana, która polega na szybkim i sprawnym odpowiadaniu na pytania lektora. W każdym pytaniu znajduje się nowe słówko, którego należy użyć, udzielając odpowiedzi. Na koniec zajęć poznaje się pisownię nowo poznanych słów. Jednak coraz popularniejsza staje się tzw. metoda bezpośrednia, która również opiera się na konwersacji. Już od pierwszych zajęć uczniowie posługują się językiem angielskim – prowadzą konwersacje między sobą, odgrywają scenki zaaranżowane przez lektorów, a na koniec rozwiązują zadania gramatyczne, utrwalając zdobytą wiedzę. Jest to aktualnie najskuteczniejsza metoda nauki języka. Aby wybrać dobrą szkołę, należy również zwrócić uwagę na inne elementy. Ważne jest, aby szkoła dysponowała kilkoma lektorami po to, aby nie przyzwyczajać się do jednego akcentu. Zajęcia powinny być prowadzone w grupach nie większych niż dziesięcioosobowe, przynajmniej dwa razy w tygodniu po dwie godziny lekcyjne. Systematyczność i częstotliwość mają bowiem największy wpływ na skuteczność nauki. Cena zajęć nie powinna być wyższa niż 250 zł miesięcznie. Niektóre szkoły posiadają również możliwość prowadzenia zajęć indywidualnych. 

Dlaczego warto się uczyć?

Znajomość języka angielskiego daje możliwość znalezienia lepszej pracy czy podjęcia studiów na międzynarodowych uczelniach. Poszerza horyzonty, otwiera na inne kultury i pozwala porozumiewać się z obcokrajowcami. Ponadto poprawia samopoczucie. Dlaczego? Ponieważ ucząc się czegoś nowego, wzrasta nasza wartość, poprawia się samoocena, czujemy się po prostu lepiej. Nauka języka doskonale ćwiczy pamięć, podnosi aktywność mózgu. A to i tak tylko niektóre zalety wynikające z inwestycji w siebie. 

SPRAWDŹ:  Faktoring Finiata – zaoszczędź swoje nerwy i zadbaj o swoje finanse
Katarzyna Leśniewska

Katarzyna Leśniewska

Ekspertka w dziedzinie social media z pasją do budowania zaangażowanych społeczności online. Prowadzi szkolenia z zakresu efektywnego wykorzystania mediów społecznościowych w biznesie. Prywatnie miłośniczka sztuki współczesnej i jogi.

Artykuły: 198

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *