Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Czym jest digital marketing?

Czym jest digital marketing?

Internet od dawna jest narzędziem, które przeniknęło do codziennego życia każdego człowieka. W social mediach czy na różnego rodzaju portalach społecznościowych można spędzać wiele godzin dziennie. Nic zatem dziwnego, że wiele firm, aby pozyskiwać nowych klientów rezygnuje z tradycyjnego marketingu na rzecz marketingu internetowego oraz różnego rodzaju działań, prowadzących do automatyzacji marketingu.

  1. Czym jest digital marketing?
  2. Jakie są zalety digital marketingu?
  3. Marketing cyfrowy – jak wykorzystać marketing internetowy w swojej kampanii?

Na czym polega marketing online i jak uzyskać skuteczny digital marketing dla swojej firmy? Spróbujmy dowiedzieć się więcej na ten temat.

Czym jest digital marketing?

Digital marketingiem nazywamy różnego zbiór rodzaju działań reklamowych, wykonywanych w sieci. Aby przeprowadzić kampanie reklamowe w Internecie wykorzystuje się różnorodne platformy, takie jak media społecznościowe, wyszukiwarki internetowe czy aplikacje.

Na digital marketing składają się takie działania prowadzone w sieci jak na przykład:

  • social media marketing,
  • pozycjonowanie SEO (czyli search engine optimization) ,
  • e-mail marketing,
  • content marketing (czyli marketing treści),
  • kampanie Google Ads,
  • marketing automation.

Jakie są zalety digital marketingu?

Nie bez powodu w mediach społecznościowych, na stronach internetowych, w wyszukiwarce Google czy w skrzynce e-mail niejednokrotnie można natknąć się na reklamy. Dzieje się tak, ponieważ przedsiębiorcy doskonale zdają sobie sprawę, że to właśnie w sieci mogą odnaleźć wielu potencjalnych klientów. Internet rządzi się specyficznymi prawami, które otwierają wiele różnych możliwości w zakresie reklamy. Sieć zapewnia kontakt z konsumentem, jakiego nigdy wcześniej nie było, który zdecydowanie warto wykorzystać.

SPRAWDŹ:  Siła tradycyjnego marketingu: Niezastąpiona rola broszury reklamowej w budowaniu marki

Marketing cyfrowy – jak wykorzystać marketing internetowy w swojej kampanii?

O marketingu internetowym powiedziano już wiele, dlatego bardzo łatwo można omówić podstawowe działania, pozwalające na jak najkorzystniejsze wykorzystanie go do promocji swojej firmy czy produktów. Przede wszystkim warto jednak pamiętać, że pomimo tego nie jest to proste zagadnienie. Przykładowo, pojęcie content marketingu kojarzy się przede wszystkim z odpowiednio napisanymi tekstami. To jednak nie wszystko: liczy się przecież nie tylko poprawność, ale także użyteczność, odpowiednie zastosowanie grafik, rozłożenie najważniejszych informacji w tekście i wiele innych. Z tego powodu, aby móc jak najlepiej wykorzystywać rozwiązania z zakresu marketingu cyfrowego warto przede wszystkim zapewnić sobie wsparcie ekspertów.

Tomasz Kaczmarek

Tomasz Kaczmarek

Analityk rynku z doświadczeniem w badaniach konsumenckich i analizie danych marketingowych. Dostarcza czytelnikom wnikliwych analiz i prognoz dotyczących zachowań konsumentów. Prywatnie entuzjasta szachów i literatury science fiction.

Artykuły: 53

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *