Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Top 4 sposoby na skuteczną reklamę niezależnie od branży

Top 4 sposoby na skuteczną reklamę niezależnie od branży

Jest wiele sposobów na rozreklamowanie własnej działalności. Można tutaj pokusić się o wybór jednej z 4 najskuteczniejszych form reklamy i mowa tu nie tylko o konkretnych nośnikach, ale i miejscach prowadzenia działań marketingowych. Warto poznać wszystkie skuteczne sposoby na reklamę.

Tablice reklamowe są najskuteczniejszą reklamą outdoor i indoor

Na pewno każda firma powinna być widoczna w mieście, a ową widoczność zapewniają tablice reklamowe. Mogą one znajdować się na ścianie budynku, gdzie dana działalność jest prowadzona i jest to rekomendowane zarówno wtedy, gdy jest to jedyna działalność w tym budynku, jak i gdy znajduje się w nim wiele firm. Można zdecydować się na tablice reklamowe PCV. Ten materiał jest wysoce odporny na uszkodzenia mechaniczne, a jednocześnie druk jest odporny na płowienie czy też niszczenie. Dobrą alternatywą może być szyld z dibondu. Ten materiał posiada polietylenowy rdzeń i obudowę aluminiową. Jest lekki, a jednocześnie wytrzymały i stosunkowo elastyczny. Można oczywiście zdecydować się na wielkoformatowe tablice reklamowe w Opolu, czyli billboardy. Takie reklamy umieszczone na elewacji czy w miejscach użytku publicznego albo przy drogach bez wątpienia mogą być skuteczne, gdyż przyciągają wzrok choćby ze względu na swoje rozmiary, ale ponieważ często mają w danym miejscu konkurencję, muszą przyciągać także treścią dopasowaną do rodzaju usług czy promocji konkretnego produktu. Przy tworzeniu projektu tego typu reklam można skorzystać z usług profesjonalistów z branży reklamowej.

Reklama typu digital na dworcach czy w centrach handlowych

Na pewno skutecznym i nowoczesnym sposobem promocji usług i produktów jest reklama digital. Jest to reklama multimedialna, która ukazuje się na nośnikach multimedialnych i nie trzeba ich nabywać, bo można wynająć taką powierzchnię reklamową. Reklama może wyświetlać się na danym nośniku naprzemiennie z innymi. Przechodnie mogą mieć szansę się z nią zapoznać. Co ciekawe taka reklama może dopasowywać się do danego odbiorcy. Zatem wyszukuje potencjalnego klienta. Jednocześnie wyświetlana jest co kilka, kilkanaście lub kilkadziesiąt sekund.
Można zadbać o treści dynamiczne albo postawić na reklamę statyczną.

SPRAWDŹ:  Koszulki z logo firmy – skuteczny sposób na promocję

reklamy na social media

Obecność stoiska na targach branżowych

Prowadząc działalność należy nie tylko promować się na wszystkie sposoby w mieście, ale również uczestniczyć w targach branżowych, gdzie każdy przedsiębiorca może promować się na swoim stoisku. Tutaj ważne jest zapewnienie odpowiedniej widoczności firmy i warto zadbać o typowe ścianki wystawiennicze. Można też wykorzystać roll up do prezentacji usług. Niezbędne będą też ekspozytory z ulotkami czy gadżetami reklamowymi. Konieczne jest postawienie stolika i krzeseł, gdzie zainteresowani będą mogli podpisać umowę na miejscu i przez to zyskać atrakcyjny rabat. Czasami dana firma będzie mogła zaprezentować się na nie jednych, ale wielu targach. Dotyczy to na pewno usług florystycznych, które mogą reklamować się na targach dla branży ślubnej, ale i ogrodniczej. Jest to okazja, by zyskać różnorodnych klientów i rozwijać swoje usługi wielowymiarowo. Podobnie biuro podróży może wystawić swoje stoisko na targach ślubnych (jako zachęta do wybrania oferty w ramach miesiąca miodowego) ale i turystycznych.

Promowanie swoich usług na profilu na portalach społecznościowych i prowadzenie marketingu online

Istotne znaczenie ma także promowanie swoich usług w sieci. Należy założyć przynajmniej stronę wizytówkę, a jeszcze lepiej stronę z blogiem i poradami eksperckimi, których bardzo często potencjalni klienci szukają w sieci. Wideoblog też jest dobrym pomysłem i może być on powiązany zarówno ze stroną internetową, jak i kontem na portalu społecznościowym. Dzięki temu treści publikowane są bardziej zróżnicowane i atrakcyjne. Ważne jest też prowadzenie wielotorowego marketingu online. Można wykorzystać siłę kampanii Google Ads, ale i po prostu pozycjonować stronę firmy, tak by była widoczna w sieci dla potencjalnych klientów wyszukujących dane produkty czy usługi. W ten sposób można dobrze rozreklamować swoją działalność.

Tomasz Kaczmarek

Tomasz Kaczmarek

Analityk rynku z doświadczeniem w badaniach konsumenckich i analizie danych marketingowych. Dostarcza czytelnikom wnikliwych analiz i prognoz dotyczących zachowań konsumentów. Prywatnie entuzjasta szachów i literatury science fiction.

Artykuły: 53

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *