O czym należy pamiętać, zlecając drukowanie wizytówek?

W dobie popularności internetowych narzędzi reklamowych mogłoby się wydawać, że drukowanie wizytówek powoli odchodzi w zapomnienie. Nic bardziej mylnego – to w dalszym ciągu doskonałe narzędzie do pozyskiwania nowych klientów, które bardzo dobrze sprawdza się szczególnie w tych branżach, gdzie źródłem nowych transakcji jest bezpośrednie polecenie bądź osobiste spotkanie.

Warto mieć jednak na względzie, że tradycyjne wizytówki posiadają dość ograniczone możliwości reklamowe. Przygotowany przez nas projekt powinien zawierać wszystkie niezbędne informacje, nie bagatelizując przy tym znaczenia atrakcyjnej formy wizualnej, która jest zależna zarówno od samej koncepcji graficznej, jak i jej wykonania w drukarni. Na jakie czynniki należy zwrócić uwagę, przekazując drukowanie wizytówek zewnętrznej firmie?

Drukowanie wizytówek wymaga określenia niezbędnych parametrów

Jeszcze przed przekazaniem przygotowanego projektu do drukarni należy upewnić się, że wykonany w programie graficznym szablon zostanie wiernie odzwierciedlony na papierze. Aby tego dokonać, należy zapisać go w palecie kolorów CMYK (odzwierciedlającej barwy możliwe do uzyskania na drukarce) i pamiętać o zachowaniu wymogów technicznych, takich jak uwzględnienie spadów oraz obszarów bezpiecznych, dzięki czemu upewnimy się, że drukowanie wizytówek nie sprawi, że projekt zostanie przycięty w niewłaściwym miejscu.

Jak dobrać odpowiedni rodzaj papieru?

Planując drukowanie wizytówek warto pamiętać, że gotowy projekt powinien jak najlepiej korespondować z wybranym papierem. Wśród najczęściej stosowanych typów arkuszy należy wyróżnić przede wszystkim papier kredowy w wariancie matowym lub błyszczącym. Pierwszy z nich najlepiej koresponduje ze stonowanymi projektami, właściwymi np. branży finansowej, prawniczej czy doradczej. Papier błyszczący z powodzeniem odnajduje się w szeroko pojętych sektorach kreatywnych, gdzie wizytówka bardzo często ma za zadanie oddać charakter działalności firmy.

Dlaczego warto postawić na uszlachetnienia?

Choć wysokiej jakości papier kredowy czyni wykonany projekt bardziej atrakcyjnym, warto mieć na względzie, że nie jest to jedyny sposób na nadanie im odpowiedniej prezencji. Przygotowany wstępnie projekt można uzupełnić o dodatkowe uszlachetnienia, takie jak błyszcząca bądź matowa folia, która uwypukli zalety projektu.

Aby uczynić naszą koncepcję wizytówki bardziej zapadającą w pamięć, warto rozważyć aplikację folii typu soft touch, uzupełnionej o lakier UV – połączenie to doskonale sprawdza się w sytuacjach, gdy zależy nam na uwypukleniu najważniejszego elementu projektu, np. inicjału firmy. Drukowanie wizytówek z zastosowaniem dostępnych uszlachetnień z pewnością pomoże nam osiągnąć założone rezultaty.

Chcesz zlecić drukowanie wizytówek? Postaw na ofertę Stempleks

Szukasz przedsiębiorstwa, które posiada w swojej ofercie drukowanie wizytówek? Marka Stempleks specjalizuje się tworzeniu materiałów promocyjnych i biurowych dla firm reprezentujących zróżnicowane branże i sektory. Już dziś odwiedź stronę firmy Stempleks i przekonaj się, że drukowanie wizytówek może być proste.

Leave a reply

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij