Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Jak efektywnie prowadzić marketing biura nieruchomości?

Każde biuro nieruchomości potrzebuje efektywnej reklamy, dzięki której będzie w stanie dotrzeć do większej liczby klientów. Na jakie narzędzia warto postawić, aby prowadzić skuteczne kampanie marketingowe?

Strona internetowa z pomysłem

Nie ma wątpliwości, że w dzisiejszym świecie króluje reklama internetowa. Każe biuro nieruchomości powinno postawić na własną stronę internetową, na której będzie prezentowało dostępne oferty. Należy zadbać o odpowiedni, czytelny opis poszczególnych nieruchomości, a także ciekawe zdjęcia. Obecnie coraz więcej biur nieruchomości stawia na tak zwany “wirtualny spacer” po danym domu lub mieszkaniu. Polega on na tym, że agent prezentuje poszczególne pomieszczenia, pokrótce je opisując. Wszystko ma formę ciekawego, lecz niezbyt długiego filmu, który ma zachęcić do osobistego obejrzenia nieruchomości. Wirtualny spacer pozwala nie tylko zainteresować klienta ofertą, ale również zaoszczędzić mu sporo czasu, co bardzo cenią sobie potencjalni kupcy. Biuro nieruchomości, które posiada własną stronę internetową, musi zadbać o jej odpowiednie pozycjonowanie. W tym celu warto skorzystać z pomocy specjalisty, który zadba o to, aby nasza strona znajdowała się jak najwyżej w internetowych wyszukiwarkach.

Zobacz jak powinna wyglądać profesjonalna strona internetowa dla biura nieruchomości.

Dotrzeć do klienta przez social media

Obecnie coraz więcej osób posiada konto na różnego rodzaju portalach społecznościowych. Warto wykorzystać je, aby dotrzeć do nowych klientów ze swoją ofertą. Wbrew pozorom prowadzenie profilu biura nieruchomości w social media wcale nie jest takie proste. Należy bowiem zamieszczać ciekawe, mogące zainteresować klienta treści, minimum 2-3 razy w tygodniu. Co więcej, posty muszą w jakiś sposób zachęcać do dyskusji, którą podejmą czytelnicy. Biuro nieruchomości może w ten sposób nie tylko się promować, ale również zbierać opinie dotyczące swojej działalności. Nie to nieocenione źródło wiedzy dotyczącej tego, na których procesach warto się skupić, aby poprawić ich jakość.

SPRAWDŹ:  Jak przyspieszyć działanie sklepu na Magento?

Strategia e-mail marketing

Z poczty elektronicznej korzysta niemal każdy z nas. Dlatego też warto wykorzystać e-mail marketing. Na czym dokładnie polega ta strategia reklamowa? Otóż agenci nieruchomości wysyłają oferty zakupu mieszkań, domów, gruntów czy budynków gospodarczych w formie maila. Niektórzy wybierają przypadkowe adresy, lecz w rzeczywistości takie działanie może nie przynieść oczekiwanych rezultatów. Dobrze jest więc stworzyć bazę klientów, a więc listę potencjalnych subskrybentów. Biura nieruchomości zwykle pozyskują adresy mailowe od osób, które zapiszą się do newslettera. Dokonanie takiego zapisu oznacza, że potencjalny klient jest zainteresowany zakupem jakiejś nieruchomości, lecz jeszcze nie znalazł idealnej dla siebie bądź zamierza sfinalizować transakcję dopiero za jakiś czas. Listę subskrybentów warto pogrupować na tych, którzy zainteresowani są na przykład zakupem kawalerki, domu jednorodzinnego, lokalu do prowadzenia działalności gospodarczej. Dzięki temu zwiększamy szansę na trafienie i potrzeby potencjalnego klienta.

Ewa Sobolewska

Ewa Sobolewska

Copywriterka z kreatywnym podejściem do tworzenia treści reklamowych i informacyjnych. Specjalizuje się w storytellingu i kampaniach e-mail marketingowych. Wolny czas poświęca na gotowanie i odkrywanie nowych smaków.

Artykuły: 148

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *