Jak komunikować się z zespołem, by być zrozumianym? – trening umiejętności komunikacyjnych dla LIDERA
Kluczowe znaczenie dla właściwych relacji w miejscu pracy ma umiejętność skutecznego komunikowania się przełożonego ze współpracownikami. Proces ten polega na wzajemnym stawaniu się na przemian raz nadawcą, a raz odbiorcą.
Rolą nadawcy jest właściwe ukształtowanie swoich intencji w określone, klarowne polecenie, natomiast po stronie odbiorcy leży obowiązek przyjęcia tego przekazu, jego interpretacja oraz przełożenie go na realne działania. Znaczna część nieporozumień i konfliktów w miejscu pracy nie jest spowodowana złą wolą, w większości przypadków są one efektem braku umiejętności skutecznego porozumiewania się. Zapraszamy na szkolenie, podczas którego zdobędziesz niezbędne umiejętności komunikacyjne, aby osiągać lepsze rezultaty w relacjach ze współpracownikami.
Szkolenie odbędzie się 6 i 7 czerwca w Centrum Konferencyjnym GOLDEN FLOOR w budynku Millennium Plaza w Warszawie.
Główne zagadnienia:
- Znaczenie komunikacji i jej wpływ na osiąganie zespołowych i indywidualnych celów
- Asertywna postawa w procesie komunikacji
- Znaczenie kontaktu wzrokowego w budowaniu zaufania i realizacji wspólnych planów
- Metaprogramy i ich wpływ na indywidualne formy przekazu
- Manipulacje w procesie porozumiewania się: rozpoznawanie i metody ich neutralizacji
Korzyści dla uczestników:
- Świadomość znaczenia komunikacji w relacjach interpersonalnych
- Weryfikacja mocnych i słabych stron własnych umiejętności komunikacji
- Eliminacja najczęściej popełnianych błędów w komunikacji obniżających efektywność zespołu
- Umiejętność stosowania efektywnych wzorców komunikacji w relacjach biznesowych
- Umiejętność asertywnego komunikowania się w zespole
- Skuteczna obrona przed manipulacją
- Skuteczne identyfikowanie powstających konfliktów oraz ich przyczynami
Prowadzący:
Anna Fabiszak-Muzyka
Trener – Konsultant. Absolwentka socjologii na Uniwersytecie Łódzkim oraz Podyplomowego Studium
Trenerów Grupowych i Podyplomowego Studium Coachingu przy Wyższej Szkole Psychologii Społecznej. Ekspert w zakresie kompleksowego wspierania organizacji i ludzi w nich pracujących. Specjalizuje się w programach podnoszących efektywność biznesową i wyniki firm poprzez działania z zakresu strategii personalnej i projektowania najważniejszych procesów oraz narzędzi ZZL. Jest ekspertem w zakresie projektowania i monitorowania systemów ocen pracowniczych, motywacji i rozwoju, systemów on boarding w organizacjach. Pracowała dla firm: PZU S.A., PKP PLK S.A., real, KOLPORTER, Akzo Nobel Sp. z o.o. Poczta Polska S.A. i innych.
Kontakt:
Katarzyna Kasjaniuk
p.o. Dyrektor Działu Produkcji
T: 22 379 29 22
E-mail: k.kasjaniuk@mmcpolska.pl