Największaplatforma zakupowa w Polsce uruchamia edukacyjne kanały tematyczne. Od maja ruszyły pierwsze z nich– Technologia i Wnętrza. Za ich produkcję i kreację odpowiada warszawski dom produkcyjny F25.

YouTube na stałe wpisał się w strategię komunikacyjną Allegro z użytkownikami. Platforma stawia na budowanie relacji z odbiorcami i umożliwia zadawanie pytań prowadzącym czy proponowanie tematów do kolejnych odcinków. Widzowie stają się współtwórcami kanałów i mają wpływ na to, w jakim kierunku będą się rozwijać.Założeniem kanałów jest promowanie wiedzy w formie ciekawostek z danych dziedzin tematycznych.

Koncepcja kanałów została przygotowana wspólnie przez Allegro i F25. Dom produkcyjny zajął się również kompleksowym przygotowaniem produkcji, realizacji zdjęć oraz postprodukcji i przygotowaniem kanałów na YouTube.

Na potrzeby projektu został powołany trzyosobowy zespół: producent Marcin Dworucha, koordynator produkcji Kasia Radziszewskaja i asystent produkcji Ola Gęca. Odpowiadają oni za kreatywną formę odcinków oraz spójność kanałów. Zespół czuwa również nad szatą graficzną całej kampanii, ścisłą współpracą z prowadzącymi programy oraz monitoruje treści na kanałach. Natomiast w ekipie produkcyjnej F25 zaleźli się: Karol Moch – reżyser, Filip Marcickiewicz – operator, Rafał Augusiewicz – host kanału Technologie oraz Majsterki.pl – host kanału Wnętrza.

Dom produkcyjny F25 przez okres 1,5 miesiąca zrealizował 40 filmów, które systematycznie będą upubliczniane na YouTube. Premiery kanału Technologia zaplanowane są na wtorki i czwartki, natomiast Wnętrz na środy i piątki.

F25 to interaktywny dom produkcyjny łączący świat filmu i Internetu. Szybko i skutecznie tworzy atrakcyjny video content i całkiem nową przestrzeń dla klientów. F25 realizuje projekty z zakresu marketingu interaktywnego jak: spoty reklamowe, filmy wirusowe, seriale interaktywne, teleturnieje, reality show, reportaże i wszystko to, co wciągnie konsumenta w interakcję. Planuje interakcje z wykorzystaniem video na stronach www, strategie dla serwisów www video, strategie marketingu wirusowego. F25 tworzy cały proces od pomysłu do finalnej realizacji przez organizację castingów, planu zdjęciowego po produkcję różnych form video.

Dom produkcyjny F25 dla nowej kampanii Allegro

Plan zdjęciowy_1

Plan zdjęciowy_2

Plan zdjęciowy_3

Kontakt dla mediów:
Marcin Dworucha
ManagingDirector
[email protected]
kom.: +48 502 297 611

Robert Rymuszka
Junior PR Specialist KnowledgeHub
[email protected]
kom.: +48 690 868 599

PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykułSkuteczne kampanie efektywnościowe – przewodnik na 2016r.
Następny artykułDzień Matki w e-mail marketingu
MarketingPortal.pl to portal skierowany do wszystkich internautów interesujących się szeroko rozumianym marketingiem internetowym. W serwisie znajdziemy specjalistyczne artykuły pisane przez ekspertów z różnych dziedzin reklamy internetowej.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ