Inne
-
Kontrola czasu pracy na karty zbliżeniowe
Rejestrator czasu pracy to urządzenie, które w przynajmniej w jednym egzemplarzu znajdziemy w większości polskich przedsiębiorstw. Czytnik RCP na karty ... -
Wizytówki idealne w 5 krokach
Szukasz tej jedynej? Takiej, która podkreśli Twój styl, a jednocześnie będzie Cię uzupełniać? Świetnie! Chętnie pomożemy Ci znaleźć perfekcyjnie dopasowaną ... -
Narady i konferencje – o czym pamiętać podczas planowania wydarzenia?
Udana konferencja to wydarzenie, które musi zostać przemyślane w każdym najmniejszym detalu. Jeśli z odpowiednim wyprzedzeniem i zaangażowaniem zajmiemy się ... -
Wszystko o JPK, czyli procedury dla mikroprzedsiębiorców
To ściśle określony zestaw informacji o operacjach gospodarczych w firmie w danym przedziale czasowym. Wysyłamy go bez wezwania do szefa ... -
Venture capital vs anioł biznesu – podobieństwa i różnice
Głównym problemem nowych przedsiębiorstw, które od niedawna znajdują się na rynku, jest brak środków koniecznych do sfinansowania produkcji lub świadczenia ... -
Szklane czy techniczne – jakie drzwi wybrać do firmy?
Dbanie o bezpieczeństwo firmy, to jeden z podstawowych obowiązków właściciela. Można oczywiście oddelegowywać to zadanie innym osobom, ale ostatecznie cała ... -
5 powodów, dla których warto ubezpieczyć firmę od odpowiedzialności cywilnej
Ubezpieczenie firmy to dzisiaj już niemal wymóg podczas planowania jej budżetu. Podobnie jak ubezpieczamy rodzinę, samochód czy dom, podobnie powinniśmy ... -
Jak przyspieszyć leciwy komputer – skuteczne porady
Komputer, mimo wielu zalet wciąż pozostaje urządzeniem w pełni zależnym od naszej woli oraz umiejętności. Często więc zdarza się, że ... -
Obrona praw pracowniczych – wszystko o prawach i obowiązkach w przedsiębiorstwie!
Świadomość pracowników na temat praw, które im przysługują, z roku za rok wzrasta, a coraz więcej osób zbiera się na ... -
Branding Profs 2017 – Budowanie transmedialnych marek w kanałach online i offline
Konferencja Branding Profs 2017 to odpowiedź na pytanie jak skutecznie dotrzeć do świata Klienta i zbudować silną markę na konkurencyjnym ...