Psychologia cen – jak wpłynąć na akceptację cen produktów/usług i jak zwiększyć zyski?

Poznaj proces podejmowania decyzji zakupowych twoich klientów! Odkryj, co komunikujesz klientowi poprzez cenę. Zapraszamy na szkolenie, podczas którego poznasz zagadnienia z zakresu pricingu, ekonomii behawioralnej, psychologii ekonomicznej i psychologii...

Odpowiedzialność HR przy transferze pracowników w Grupie Kapitałowej

Kwestie transferu pracowników między spółkami w Grupie Kapitałowej to złożony, wieloetapowy proces, który zależny jest przede wszystkim od pionu HR. Transfer, oddelegowanie czy przejęcie pracownika, to tylko jeden z...

Marketing treści i copywriting – jak pisać w sieci i wdrażać content marketing w...

Chcesz dowiedzieć się, w jaki sposób internauci przeglądają serwisy internetowe i publikowane w nich treści? Zastanawiasz się jak zredagować treść zamieszaną w sieci, aby użytkownicy się z nią zapoznali?...

Sztuka pisania słów, które sprzedają – copywriting ofert sprzedażowych

Często najtrudniejszym do okiełznania elementem języka sprzedaży jest kreatywność i lekkość wypowiedzi. Skuteczny język handlu nie opiera się na standardowych formułach i powtarzaniu tych samych fraz. Klienci oczekują pozytywnych...

Jak komunikować się z zespołem, by być zrozumianym? – trening umiejętności komunikacyjnych dla LIDERA

Kluczowe znaczenie dla właściwych relacji w miejscu pracy ma umiejętność skutecznego komunikowania się przełożonego ze współpracownikami. Proces ten polega na wzajemnym stawaniu się na przemian raz nadawcą, a raz...