Psychologia cen – jak wpłynąć na akceptację cen produktów/usług i jak zwiększyć zyski?

Poznaj proces podejmowania decyzji zakupowych twoich klientów! Odkryj, co komunikujesz klientowi poprzez cenę. Zapraszamy na szkolenie, podczas którego poznasz zagadnienia z zakresu pricingu, ekonomii behawioralnej, psychologii ekonomicznej i psychologii...

Odpowiedzialność HR przy transferze pracowników w Grupie Kapitałowej

Kwestie transferu pracowników między spółkami w Grupie Kapitałowej to złożony, wieloetapowy proces, który zależny jest przede wszystkim od pionu HR. Transfer, oddelegowanie czy przejęcie pracownika, to tylko jeden z...

Marketing treści i copywriting – jak pisać w sieci i wdrażać content marketing w...

Chcesz dowiedzieć się, w jaki sposób internauci przeglądają serwisy internetowe i publikowane w nich treści? Zastanawiasz się jak zredagować treść zamieszaną w sieci, aby użytkownicy się z nią zapoznali?...

Sztuka pisania słów, które sprzedają – copywriting ofert sprzedażowych

Często najtrudniejszym do okiełznania elementem języka sprzedaży jest kreatywność i lekkość wypowiedzi. Skuteczny język handlu nie opiera się na standardowych formułach i powtarzaniu tych samych fraz. Klienci oczekują pozytywnych...

Jak komunikować się z zespołem, by być zrozumianym? – trening umiejętności komunikacyjnych dla LIDERA

Kluczowe znaczenie dla właściwych relacji w miejscu pracy ma umiejętność skutecznego komunikowania się przełożonego ze współpracownikami. Proces ten polega na wzajemnym stawaniu się na przemian raz nadawcą, a raz...

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij