Nowe ramy prawne ochrony danych osobowych – obowiązki i wyzwania dla przedsiębiorców

Europejska reforma prawa Ochrony Danych Osobowych powoli staje się faktem. 14 kwietnia Parlament Europejski uchwalił ostateczną treść Rozporządzenia, nad którym prace trwały od 2012 roku. W wyniku reformy m.in. zmieni...

Profesjonalny HR Biznes Partner – praktyczne aspekty umacniania pozycji HR’owca w organizacji

Do obowiązków pracowników działów HR coraz częściej należy nie tylko wykonywanie zadań w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi, ale także czynny udział w tworzeniu i realizowaniu biznesowej strategii przedsiębiorstwa. Na...

IAB DIMAQ od A do Z – Jak skutecznie przygotować się do egzaminu i...

Zapraszamy na 2 dniowe szkolenie systematyzujące i uzupełniające wiedzę. IAB DIMAQ od A do Z - Jak skutecznie przygotować się do egzaminu i stać się posiadaczem certyfikatu IAB DIMAQ? Warszawa,...

Seminarium „Nowe technologie i trendy loyality – programy lojalnościowe w praktyce”

W dzisiejszych czasach walka o klienta rozgrywa się nie tylko o pozyskanie nowego, ale także o utrzymanie przy sobie tego, który skorzystał już z naszego produktu bądź usługi. Z...

Sztuka pisania słów, które sprzedają – copywriting ofert sprzedażowych

Często najtrudniejszym do okiełznania elementem języka sprzedaży jest kreatywność i lekkość wypowiedzi. Skuteczny język handlu nie opiera się na standardowych formułach i powtarzaniu tych samych fraz. Klienci oczekują pozytywnych...

Między brandingiem a sprzedażą, czyli… jak realizować skuteczne działania promocyjno-sprzedażowe?

Głównym celem każdego przedsiębiorcy jest dynamiczny rozwój firmy i stałe zwiększanie zysków. Aby to osiągnąć, trzeba dać się poznać potencjalnym klientom. Jak to zrobić? Poprzez budowanie silnego brandu firmy. Szukasz...

Odpowiedzialność HR przy transferze pracowników w Grupie Kapitałowej

Kwestie transferu pracowników między spółkami w Grupie Kapitałowej to złożony, wieloetapowy proces, który zależny jest przede wszystkim od pionu HR. Transfer, oddelegowanie czy przejęcie pracownika, to tylko jeden z...

Copywriting i webwriting – jak napisać skuteczny tekst reklamowy i sprzedażowy

Internauci nie lubią czytać, ale tylko 2 na 10 czyta coś więcej niż nagłówki. Żeby zachęcić ich do zapoznania się z Państwa ofertą, musicie zrozumieć sposób, w jaki podchodzą...

Szkolenie „Planowanie budżetu w marketingu racjonalizacja kosztów, zachowanie efektywności”

Czy wiesz, jakich błędów powinieneś unikać tworząc budżet marketingowy? Podczas szkolenia przedstawimy 7 głównych wskazówek, takich jak: przecenianie lub nie docenianie narzędzi marketingu on-line, nieadekwatność wobec budżetów konkurencji, rozproszenie budżetu,...

Warsztaty „Google Day – co każdy e-marketer powinien wiedzieć o narzędziach google”

Celem warsztatów jest poznanie kluczowych narzędzi - komercyjnych i bezpłatnych - udostępnionych przez potentata Google w sieci Prezentacja praktycznych porad związanych z wykorzystaniem narzędzi Google’a. Przeanalizujemy i zinterpretujemy kluczowe...

Profesjonalny Office Manager – sztuka skutecznego zarządzania biurem

Praca na stanowisku asystenckim ma istotne znaczenie w funkcjonowaniu każdego przedsiębiorstwa. Skuteczność działania Office Managera wiąże się z dużą odpowiedzialnością i ma bezpośredni wpływ na efektywne działanie całej firmy. Szkolenie...

Marketing treści i copywriting – jak pisać w sieci i wdrażać content marketing w...

Chcesz dowiedzieć się, w jaki sposób internauci przeglądają serwisy internetowe i publikowane w nich treści? Zastanawiasz się jak zredagować treść zamieszaną w sieci, aby użytkownicy się z nią zapoznali?...

Jak działa reklama na facebooku czyli skuteczne kampanie reklamowe na facebooku

Uczestnicy dowiedzą się, jak prowadzić efektywne kampanie reklamowe na Facebooku. Jest wiele opcji na tym portalu, które pozwalają trafić do najróżniejszych typów klientów, tak w B2B i B2C. Czy...

Akademia Młodego Managera – sztuka bycia managerem

Dla młodego pracownika awans na stanowisko managerskie stanowi spore wyzwanie. Obowiązkom i zadaniom związanym z wejściem w nową rolę zawodową nieodłącznie towarzyszy stres wynikający z braku doświadczenia w skutecznym...
Konferencja Digital Marketing, 14-15 luty 2018, Warszawa

Konferencja Digital Marketing, 14-15 luty 2018, Warszawa

W programie konferencji znajdziecie Państwo aktualne tematy, które można w gotowej postaci przenieść na grunt organizacji. Zaprezentujemy analityczny wymiar digital marketingu, pokażemy m.in. jak równoważyć aktywność offline i...

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij