Sklep internetowy przyjazny SEO

Wybierając silnik sklepu internetowego, warto uwzględnić jego “przyjazność” pod wyszukiwarki internetowe. Zapobiec to może dodatkowym kosztom, związanym z jego późniejszą optymalizacją SEO. Czym się kierować wybierając skrypt sklepu internetowego? Jak...

Czy kampanie Adwords sprawdzą się w każdej firmie?

Nie ma w biznesie takiego rozwiązania, które w magiczny sposób przynosiłoby oczekiwany efekt dla każdej firmy i w każdych możliwych okolicznościach rynkowych. Jedynie opracowanie długofalowej strategii, która uwzględnia poszczególne...

Remarketing klasyczny i dynamiczny – co się sprawdzi w praktyce?

Wiele osób, ogłaszających w internecie swoje produkty i usługi, poświęca wiele czasu na refleksje na temat roli i różnic między remarketingiem klasycznym i dynamicznym. Przeglądając zasoby internetu, można dostrzec...

Wprowadzenie do remarketingu – zbiór ważnych informacji

Każdy właściciel sklepy internetowego powinien nie tylko zająć się samym procesem sprzedaży, ale także zająć lub chociaż zainteresować zjawiskiem takim jak remarketing i powierzyć jego wdrożenie na swoich stronach...

Czy na pewno wiesz kiedy jest Dzień Ojca? Google pokazuje, że masz z tym...

Już za kilka dni Dzień Ojca. Jakie frazy są przy tej okazji najczęściej wyszukiwane w Internecie? Eksperci Senuto przygotowali zestawienie top 10 wyszukiwań związanych z tym świętem. Data, pomysły na...

Pozycjonowanie strony: White Hat i Black Hat

Pokusa dotycząca pozycjonowania technikami nieetycznymi lub na pograniczu zasad Google jest silna - niskie koszty i szybki wzrost pozycji w wyszukiwarce... ale czy warto? Musimy pamiętać, że w miarę...
AdWords czy pozycjonowanie – co wybrać

AdWords czy pozycjonowanie – co wybrać?

Zastanawiasz się nad właściwym sposobem zwiększenia popularności swojej witryny w Internecie? Nie chcesz wyrzucić pieniędzy w błoto na usługę, której nie potrzebujesz? Oto opis podstawowych wad i zalet obu...

Dlaczego reklama Adwords to sposób na lepszą sprzedaż?

Niemal każdy sprzedawca i usługodawca stale bądź co jakiś czas podejmuje działania w celu powiększenia zakresu i wolumenu swojej sprzedaży. Menadżerowie, czy trenerzy motywacji mawiają nieraz: „co się nie...

Google Zakupy i kampanie produktowe

Przy wyszukiwaniu konkretnych produktów można zauważyć po prawej stronie boks reklamowy ze zdjęciami, cenami i innymi elementami. Tak właśnie działają Google Zakupy, które mogą być skutecznym sposobem na zwiększenie...

Senuto powiększa bazę klientów i rozbudowuje platformę

Senuto – polska platforma do optymalizacji działań SEO – rozbudowuje portfolio swoich klientów i dodaje nowe funkcjonalności, szyte na miarę specjalistów marketingu internetowego. Użytkownicy systemu, dzięki wprowadzonym aktualizacjom takim,...

Jakie treści kocha Google, a jakich nie cierpi?

Jak wynika z badań, aż 89% przedsiębiorstw, które korzystają z content marketingu, jest zadowolonych z osiąganych rezultatów. Przedsiębiorcy i marketerzy wskazują, że dobra strategia contentowa ma znaczący wpływ na...

Kampanie AdWords sposobem na przekaz informacji

Skuteczna kampania AdWords to przede wszystkim dopasowanie platformy do naszych indywidualnych potrzeb. Bardzo ważnym elementem takiego działania jest optymalizacja całej kampanii. W tym wypadku warto zastosować dodatkowe narzędzia, jakie...

Raport SEO 2016 – liderzy swoich branż

Zobacz kto w 2016 roku został liderem swojej branży w wynikach naturalnych Google! Coroczny raport firmy Mayko gotowy do pobrania! Założeniem projektu „Raport SEO 2016 – liderzy swoich branż” jest...
spotkanie-konsultacje-praca-rozmowa-notatki-kompurter

Pierwsze kroki w marketingu internetowym

Każdy, kto rozpoczyna działalność w sieci powinien zdawać sobie sprawę z tego, jak ważne jest to, żeby bezbłędnie zacząć funkcjonować w Internecie. Marketing internetowy jest niezbędny do tego, żeby...

Czego nie wiesz o Google Adwords a co chciałbyś poznać

W dobie gospodarki rynkowej każda branża przedstawia przed klientami szeroką paletę dostępnych rozwiązań. Potencjalny konsument może nawet czuć się z początku przytłoczony szeregiem różnorodnych ofert, nie zawsze zdając sobie...