AdWords czy pozycjonowanie – co wybrać

AdWords czy pozycjonowanie – co wybrać?

Zastanawiasz się nad właściwym sposobem zwiększenia popularności swojej witryny w Internecie? Nie chcesz wyrzucić pieniędzy w błoto na usługę, której nie potrzebujesz? Oto opis podstawowych wad i zalet obu...

Czy kampanie Adwords sprawdzą się w każdej firmie?

Nie ma w biznesie takiego rozwiązania, które w magiczny sposób przynosiłoby oczekiwany efekt dla każdej firmy i w każdych możliwych okolicznościach rynkowych. Jedynie opracowanie długofalowej strategii, która uwzględnia poszczególne...

Raport SEO 2016 – liderzy swoich branż

Zobacz kto w 2016 roku został liderem swojej branży w wynikach naturalnych Google! Coroczny raport firmy Mayko gotowy do pobrania! Założeniem projektu „Raport SEO 2016 – liderzy swoich branż” jest...

Sklep internetowy przyjazny SEO

Wybierając silnik sklepu internetowego, warto uwzględnić jego “przyjazność” pod wyszukiwarki internetowe. Zapobiec to może dodatkowym kosztom, związanym z jego późniejszą optymalizacją SEO. Czym się kierować wybierając skrypt sklepu internetowego? Jak...

Czy na pewno wiesz kiedy jest Dzień Ojca? Google pokazuje, że masz z tym...

Już za kilka dni Dzień Ojca. Jakie frazy są przy tej okazji najczęściej wyszukiwane w Internecie? Eksperci Senuto przygotowali zestawienie top 10 wyszukiwań związanych z tym świętem. Data, pomysły na...
spotkanie-konsultacje-praca-rozmowa-notatki-kompurter

Pierwsze kroki w marketingu internetowym

Każdy, kto rozpoczyna działalność w sieci powinien zdawać sobie sprawę z tego, jak ważne jest to, żeby bezbłędnie zacząć funkcjonować w Internecie. Marketing internetowy jest niezbędny do tego, żeby...

Raport SEO 2015 – liderzy swoich branż

Które serwisy zostały liderami SEO w swoich branżach w 2015 roku? Które firmy zwiększyły swoją widoczność w wyszukiwarce Google, a które straciły? Pobierz raport i dowiedz się, kto w...
SEO i UX – czego nie może zabraknąć przy pozycjonowaniu e-commerce?

SEO i UX – czego nie może zabraknąć przy pozycjonowaniu e-commerce?

Poprawa UX (User Experience) to działania, które w realnie pozytywnie wpływają na doświadczenia użytkowników strony. Prawidłowo wykonane UX w znacznym stopniu oznacza nie mniej niż dobra obsługa SEO oraz...

Kampanie AdWords sposobem na przekaz informacji

Skuteczna kampania AdWords to przede wszystkim dopasowanie platformy do naszych indywidualnych potrzeb. Bardzo ważnym elementem takiego działania jest optymalizacja całej kampanii. W tym wypadku warto zastosować dodatkowe narzędzia, jakie...

Ile kosztuje pozycjonowanie strony? Infografika od firmy Mayko

Firma Mayko przygotowała infografikę obrazującą koszty pozycjonowania strony i poszczególne etapy tego procesu. Mimo rosnącej popularności usługi SEO, wielu klientów wciąż nie jest do końca świadomych z jakich procesów składa...
Skuteczny remarketing – jak zachęcić klientów do subskrypcji?

Skuteczny remarketing – jak zachęcić klientów do subskrypcji?

W ostatnim czasie coraz większą popularnością cieszą się biznesy prowadzone online, czyli z wykorzystaniem Internetu. Do biznesów prowadzonych w ten sposób zalicza się między innymi wszelkie sklepy internetowe, osoby...

Czego nie wiesz o Google Adwords a co chciałbyś poznać

W dobie gospodarki rynkowej każda branża przedstawia przed klientami szeroką paletę dostępnych rozwiązań. Potencjalny konsument może nawet czuć się z początku przytłoczony szeregiem różnorodnych ofert, nie zawsze zdając sobie...

Pozycjonowanie strony: White Hat i Black Hat

Pokusa dotycząca pozycjonowania technikami nieetycznymi lub na pograniczu zasad Google jest silna - niskie koszty i szybki wzrost pozycji w wyszukiwarce... ale czy warto? Musimy pamiętać, że w miarę...
POZYCJONOWANIE PRODUKTU/SKLEPU

Pozycjonowanie produktu/sklepu

Pozycjonowanie kojarzy się jednoznacznie z walką o jak najlepszą pozycję w wynikach wyszukiwania (chociażby w google.pl). Jest to oczywiście prawda, jednak należy zdać sobie sprawę z tego, jak duże...

Remarketing klasyczny i dynamiczny – co się sprawdzi w praktyce?

Wiele osób, ogłaszających w internecie swoje produkty i usługi, poświęca wiele czasu na refleksje na temat roli i różnic między remarketingiem klasycznym i dynamicznym. Przeglądając zasoby internetu, można dostrzec...

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij