Telewizja i internet – w pakiecie czy osobno?

Usługi multimedialne i telekomunikacyjne należą dzisiaj do najpopularniejszych na rynku. W swojej ofercie posiadają je dostawcy działający zarówno na ogólnopolską, jak i lokalną skalę. Wybór jest na tyle duży,...

Jak wybrać szkołę językową dla dorosłych?

Zgodnie z powiedzeniem, że człowiek uczy się całe życie, nigdy nie jest za późno na naukę. Nawet naukę języka angielskiego. Należy sobie jednak uświadomoć, że nie istnieje coś takiego...

Ciekawe domeny z branży marketingowej na sprzedaż

Podobno dobry biznes w Internecie zaczyna się od domeny. Już od co najmniej kilku lat, bardzo ciężko znaleźć dobrą i wartościową domenę, która jest wolna do rejestracji - pozostaje...

O zaletach outsourcingu słów kilka

Od co najmniej kilku lat wzrasta popularność outsourcingu. Korzystanie z usług zewnętrznych, wyspecjalizowanych firm obejmuje kolejne sfery funkcjonowania przedsiębiorstw. Zamawiają one u współpracujących podmiotów m.in. usługi związane z: obsługą...

Jak rozliczyć dochód z reklamy internetowej?

Zarabiasz na reklamach Google AdSense? Publikujesz na swoim blogu artykuły sponsorowane? Dochód taki, jak prawie każdy, podlega opodatkowaniu. Przeczytaj w jaki sposób należy rozliczyć dochód z reklamy internetowej. W zależności...
Serwer współdzielony czy na wyłączność – jaki wybrać?

Serwer współdzielony czy na wyłączność – jaki wybrać?

Założenie własnej strony internetowej, wykupienie hostingu i w końcu skorzystanie z usług serwerów to kluczowe kwestie dla każdej większej firmy. Witryna internetowa to w XXI wieku najlepsza i czasami...
Czym jest API i jak z niego korzystać?

Czym jest API i jak z niego korzystać?

Znajomość użytkowania API to podstawowa umiejętność, bez której kampania produktowa z pewnością nie ruszy z kopyta. Prawdziwy programista, który reprezentuje poważnego reklamodawce, powinien dysponować rozległą wiedzą w kwestiach interfejsów...

Pokolenie Y – nadchodzi ich czas w biznesie

Blisko 42 proc. studentów i absolwentów deklaruje, że największy wpływ na wybór miejsca pracy ma możliwość rozwoju zawodowego i zdobywania doświadczenia (źródło: Deloitte). Również 42 proc. badanych millenialsów chciałoby...
Kampanie Google AdWords - jak dobrać skuteczną agencję?

Kampanie Google AdWords – jak dobrać skuteczną agencję?

Odpowiednie zarządzanie kampaniami Google AdWords może przynieść wiele dobrego dla naszej firmy. Często wymaga lat praktyki i doświadczeń. Dlatego warto zlecić ich prowadzenie profesjonalistom. Podpowiadamy, czym kierować się w...

Administrator Bezpieczeństwa Informacji z perspektywy outsourcingu

Nietrudno o rozmaite truizmy w przedmiocie ochrony danych osobowych. Jest to temat dość obszerny i w wielu praktycznych aspektach niejednoznaczny. W powszechnej wiedzy funkcjonuje wiele błędnych poglądów, które...

Jak przekonać pracowników do korzystania z systemu CRM?

Wiesz jakie korzyści niesie za sobą wdrożenie systemu CRM? Chcesz go mieć we własnej firmie? Wiesz, jaki system wybierzesz? To bardzo dobrze, ale czy wiesz, że system nie będzie...

Outsourcing siłą napędową polskiego rynku pracy

W 2015 roku w sektorze outsourcingu powstanie blisko 2 tys. nowych miejsc pracy (źródło: Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych). Według danych ekspertów na rynku działa już około 470...

Marketing automation za grosze? Poznaj 3 narzędzia zza oceanu

Wiele firm z sektora MSP twierdzi, że marketing automation nie jest dla nich, gdyż wymaga dużej inwestycji na starcie. Jest jednak kilka bezpłatnych rozwiązań, które warto przetestować, sprawdzić...

Skuteczne kampanie efektywnościowe – przewodnik na 2016r.

Reklama cyfrowa stale ewoluuje, aby zapewnić jeszcze bardziej spersonalizowane doświadczenie użytkownika na każdym urządzeniu, z którego korzysta. Marketing efektywnościowy jest definiowany jako typ działań reklamowych, których celem jest wywołanie...

Forum Data-Driven Marketing 2017 – zapowiedź

Rola analityki i danych w marketingu nieustannie wzrasta. Przedstawiciele branży marketingowej deklarowali ponad 40% wzrost wydatków na kampanie reklamowe w sieciach content marketingowych w 2016 roku względem roku ubiegłego....

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij