Szklane czy techniczne - jakie drzwi wybrać do firmy

Szklane czy techniczne – jakie drzwi wybrać do firmy?

Dbanie o bezpieczeństwo firmy, to jeden z podstawowych obowiązków właściciela. Można oczywiście oddelegowywać to zadanie innym osobom, ale ostatecznie cała odpowiedzialność i taka przechodzi na najważniejszą osobę w firmie....
5 powodów, dla których warto ubezpieczyć firmę od odpowiedzialności cywilnej

5 powodów, dla których warto ubezpieczyć firmę od odpowiedzialności cywilnej

Ubezpieczenie firmy to dzisiaj już niemal wymóg podczas planowania jej budżetu. Podobnie jak ubezpieczamy rodzinę, samochód czy dom, podobnie powinniśmy rozważyć ubezpieczenie firmy. Pomimo, że ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej...
Jak przyspieszyć leciwy komputer - skuteczne porady

Jak przyspieszyć leciwy komputer – skuteczne porady

Komputer, mimo wielu zalet wciąż pozostaje urządzeniem w pełni zależnym od naszej woli oraz umiejętności. Często więc zdarza się, że zaczyna on działać wolniej, mniej stabilniej, a w skrajnych...
Obrona praw pracowniczych – wszystko o prawach i obowiązkach w przedsiębiorstwie

Obrona praw pracowniczych – wszystko o prawach i obowiązkach w przedsiębiorstwie!

Świadomość pracowników na temat praw, które im przysługują, z roku za rok wzrasta, a coraz więcej osób zbiera się na odwagę i zgłasza odpowiednim instytucjom wszelkie rażące nieprawidłowości, których...
Branding Profs 2017 - Budowanie transmedialnych marek w kanałach online i offline

Branding Profs 2017 – Budowanie transmedialnych marek w kanałach online i offline

Konferencja Branding Profs 2017 to odpowiedź na pytanie jak skutecznie dotrzeć do świata Klienta i zbudować silną markę na konkurencyjnym rynku? Spotkaj się z najlepszymi ekspertami 5 grudnia 2017 roku...

Jak przekonać pracowników do korzystania z systemu CRM?

Wiesz jakie korzyści niesie za sobą wdrożenie systemu CRM? Chcesz go mieć we własnej firmie? Wiesz, jaki system wybierzesz? To bardzo dobrze, ale czy wiesz, że system nie będzie...
Kampanie Google AdWords - jak dobrać skuteczną agencję?

Kampanie Google AdWords – jak dobrać skuteczną agencję?

Odpowiednie zarządzanie kampaniami Google AdWords może przynieść wiele dobrego dla naszej firmy. Często wymaga lat praktyki i doświadczeń. Dlatego warto zlecić ich prowadzenie profesjonalistom. Podpowiadamy, czym kierować się w...
Czym jest API i jak z niego korzystać?

Czym jest API i jak z niego korzystać?

Znajomość użytkowania API to podstawowa umiejętność, bez której kampania produktowa z pewnością nie ruszy z kopyta. Prawdziwy programista, który reprezentuje poważnego reklamodawce, powinien dysponować rozległą wiedzą w kwestiach interfejsów...
Serwer współdzielony czy na wyłączność – jaki wybrać?

Serwer współdzielony czy na wyłączność – jaki wybrać?

Założenie własnej strony internetowej, wykupienie hostingu i w końcu skorzystanie z usług serwerów to kluczowe kwestie dla każdej większej firmy. Witryna internetowa to w XXI wieku najlepsza i czasami...

O zaletach outsourcingu słów kilka

Od co najmniej kilku lat wzrasta popularność outsourcingu. Korzystanie z usług zewnętrznych, wyspecjalizowanych firm obejmuje kolejne sfery funkcjonowania przedsiębiorstw. Zamawiają one u współpracujących podmiotów m.in. usługi związane z: obsługą...

Do czego można wykorzystać oprogramowanie spy phone

Telefony komórkowe są obecnie bardzo rozpowszechnionymi urządzeniami, mało jest osób, które ich nie używają. Jednak w ostatnich latach funkcjonalność telefonów bardzo się zwiększyła, obecnie służą one nie tylko do...

Forum Data-Driven Marketing 2017 – zapowiedź

Rola analityki i danych w marketingu nieustannie wzrasta. Przedstawiciele branży marketingowej deklarowali ponad 40% wzrost wydatków na kampanie reklamowe w sieciach content marketingowych w 2016 roku względem roku ubiegłego....

Jak wybrać szkołę językową dla dorosłych?

Zgodnie z powiedzeniem, że człowiek uczy się całe życie, nigdy nie jest za późno na naukę. Nawet naukę języka angielskiego. Należy sobie jednak uświadomoć, że nie istnieje coś takiego...

Skuteczne kampanie efektywnościowe – przewodnik na 2016r.

Reklama cyfrowa stale ewoluuje, aby zapewnić jeszcze bardziej spersonalizowane doświadczenie użytkownika na każdym urządzeniu, z którego korzysta. Marketing efektywnościowy jest definiowany jako typ działań reklamowych, których celem jest wywołanie...

Marketing automation za grosze? Poznaj 3 narzędzia zza oceanu

Wiele firm z sektora MSP twierdzi, że marketing automation nie jest dla nich, gdyż wymaga dużej inwestycji na starcie. Jest jednak kilka bezpłatnych rozwiązań, które warto przetestować, sprawdzić...

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij