SZOK I NIEDOWIERZANIE – podstawowe błędy w kampaniach e-mail marketingowych

Czasami, gdy otwieramy nowy e-mail, towarzyszą nam różne uczucia - od zdziwienia, niedowierzania, po szok. Zastanawiamy się,jak można było wysłać taką wiadomość,kto i dlaczego dał zielone światło do wypuszczenia...

Dzień Matki w e-mail marketingu

Według najnowszych badań YesLifecycle Marketing, mailingi wysyłane z okazji Dnia Matki zawierające wyrazy nacechowane emocjonalnie mają większy współczynnik otwieralności. Jak zatem ten szczególny dzień jest wykorzystywany w polskim e-mail...

Marketing automation za grosze? Poznaj 3 narzędzia zza oceanu

Wiele firm z sektora MSP twierdzi, że marketing automation nie jest dla nich, gdyż wymaga dużej inwestycji na starcie. Jest jednak kilka bezpłatnych rozwiązań, które warto przetestować, sprawdzić...

Dobrana para, czyli e-mail marketing
 i e-commerce (infografika)

Eksperci optivo zebrali najciekawsze dane z całego świata, które dowodzą, że e-mail marketing niezmiennie pozostaje w czołówce narzędzi skutecznie wspierających e-commerce. Dziś, już 82% firm z sektora B2B i B2C...

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij