Kampanie reklamowe w aplikacjach VOD: gdzie jesienią warto inwestować?

Dwie trzecie posiadaczy urządzeń mobilnych korzysta z aplikacji do oglądania materiałów video. Które z nich cieszą się jesienią największą popularnością, a co za tym idzie – które z nich...

Czym jest identyfikacja wizualna?

Identyfikacja wizualna jest podstawowym narzędziem służącym do kreowania wizerunku marki. Za jego pomocą określić można ogół działań i symboli, które stosowane są w celu uzyskania spójnej oraz wyróżniającej się...

Ciekawe domeny z branży marketingowej na sprzedaż

Podobno dobry biznes w Internecie zaczyna się od domeny. Już od co najmniej kilku lat, bardzo ciężko znaleźć dobrą i wartościową domenę, która jest wolna do rejestracji - pozostaje...

Salon piękności w internecie – jak może budować swój content?

Content marketing to nic innego, jak angażujące odbiorcę, wartościowe i interesujące treści. Jeśli promujemy nasz salon urody w internecie, jest on niezbędny. Przyniesie korzyści nie tylko odbiorcom, ale również...

Agencje mediowe – rola i zadania

W ramach ogólnej strategii marketingowej wiele przedsiębiorstw zwraca się o pomoc do agencji czy domów mediowych. Celem tej współpracy ma być opracowanie kampanii reklamowej, która będzie w stanie skutecznie...

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij