Dlaczego przedsiębiorcy wybierają platformę Magento?

Proporcje między tradycyjnym handlem stacjonarnym, a tym prowadzonym w Internecie stale zmieniają się. Można powiedzieć, że sprzedaż przenosi się do sieci. Już początkiem 2013 roku media informowały o zagrożeniu...

Jak wdrożyć system Magento i wyjść na tym z zyskiem

Artykuł powstał we współpracy z firmą Aurora Creation Uruchomienie sklepu z użyciem Magento wymaga starannego przygotowania i poprzedzone jest szeregiem niezbędnych zabiegów, zapewniających ostateczny sukces przedsięwzięcia. Wybór tej platformy oznacza...

Popularne narzędzie do obsługi sklepów internetowych – czemu właśnie Magento?

Przeglądając zasoby sieci, można natrafić na bardzo wiele sklepów internetowych, działających niemal w każdej możliwej branży. Swoich sił próbują sprzedawcy m.in. akcesoriów sportowych, sprzętu budowlanego, żywności, odzieży, biżuterii, elementów...

Jakie oprogramowanie sklepu internetowego wybrać?

Pojęcie sklepu internetowego i jego znaczenie w ciągu ostatnich lat znacząco uległo przeobrażeniu. To, co było niejako jeszcze w powijakach, niejako niszowe, czemu po prostu wielu nie ufało, dzisiaj...

Jakie trzeba spełniać wymagania, aby sprawnie działać na Magento?

Mimo że prowadzenie sklepu przez internet wydaje się być łatwym i przyjemnym zajęciem, to istnieje wiele czynników, których nie widać z zewnątrz, a które mają wielki wpływ na powodzenie...

Moduły magneto – wskazówki tworzenia od podstaw

Artykuł powstał we współpracy z firmą Aurora Creation Jeśli w niedalekiej przyszłości planujemy otworzyć sklep internetowy, to warto skorzystać z rozwiązań, które mogą nam ułatwić, tego typu zadanie. Jest kilka...

Najlepsze darmowe programy do obsługi sklepu internetowego

Każdy z prężnie działających sklepów internetowych posiada zaplecze systemowe, umożliwiające korzystanie z szeregu opcji. Osoby rozpoczynające działalność tego typu często zastanawiają się nad zleceniem przygotowania dedykowanego rozwiązania. Ciężko jednak...

Adwords – czy to rozwiązanie ma jakieś wady?

System Adwords być może jest dla wielu osób nie zrozumiały i trudny do pojęcia, jednak, gdy spróbujemy zrozumieć o co w, tym chodzi, zauważamy w nim zalety, które są...

Jak pozyskiwać nowych klientów do sklepu internetowego?

Sklep internetowy odniesie sukces wtedy, gdy zadbamy o przyciągnięcie do niego klientów. Co zrobić, by nasz sklep internetowy był popularny? O czym należy pamiętać, a o czym lepiej zapomnieć?...

Sklep internetowy w modelu dropshipping

Dropshipping to w wielkim skrócie model handlu w internecie, w którym cały proces logistyczny związany z magazynowaniem i realizacją zamówienia zostaje przeniesiony ze sprzedawcy na dostawcę towaru – hurtownię,...

Dobrana para, czyli e-mail marketing
 i e-commerce (infografika)

Eksperci optivo zebrali najciekawsze dane z całego świata, które dowodzą, że e-mail marketing niezmiennie pozostaje w czołówce narzędzi skutecznie wspierających e-commerce. Dziś, już 82% firm z sektora B2B i B2C...

Dropshipping – model logistyczny dla sklepu internetowego

Właściciele e-sklepów i osoby, które dopiero planują rozpoczęcie przygody z e-commerce, coraz częściej wybierają dropshipping, jako model sprzedaży online w swoim sklepie. Na czym polega dropshipping? Jakie są jego...

Adwords – kolejne udogodnienie od Google klientom i przedsiębiorcom

Rozwój Internetu niesie za sobą kolosalne zmiany w wielu sferach codziennego życia. Już pierwsze spojrzenie na ekran smartfona tuż po przebudzeniu pozwala dowiedzieć się, jaka temperatura panuje za oknem....

Jak wybrać firmę spedycyjną dla sklepu internetowego?

Handel internetowy jest dziś równie popularny jak tradycyjny. Choć sklep internetowy wydaje się opcją łatwiejszą w wykonaniu niż tradycyjny sklep z towarami i szybszą w realizacji, nastręcza co prawda...

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij