Marketing w internecie, gdzie uczyć się Jakie spotkania, szkolenia z e-marketingu

Marketing w internecie, gdzie uczyć się? Jakie spotkania, szkolenia z e-marketingu?

Marketing internetowy to przyszłościowa branża. Wiele działalności opiera się teraz właśnie na funkcjonowaniu online. Nie dziwi więc to, że coraz więcej osób interesuje się tą dziedziną i chce w tym kierunku się szkolić. Jak więc zdobyć wiedzę niezbędną w marketingu internetowym? W jakich konferencjach warto wziąć udział, na jakie szkolenia marketingowe się wybrać?

Marketing w internecie, czyli co?

Marketing internetowy to dosyć pojemna dziedzina, która w większości opiera się na działalności online. Za pomocą sieci pozyskuje się klientów, są różnego rodzaju reklamy internetowe, mailingi, remarketing itp. Prac związanych z marketingiem internetowym nie brakuje. Zalicza się do tego również marketing w wyszukiwarkach internetowych, jak i działania mające na celu zwiększenie widoczności witryn w sieci. Wiedzę na temat marketingu online można uzyskać właśnie przez internet, ale nie tylko. W jaki sposób poznać działanie tej branży?

Marketing internetowy na konferencjach

W ciągu roku organizowanych jest wiele eventów, na których poruszane są zagadnienia związane z marketingiem internetowym. Mogą być one podzielone na konkretną tematykę, np. SEO, SEM, social media itp. Pozycjonowanie stron to częsty temat właśnie na spotkaniach czy konferencjach e-marketingu, przydatne informacje mogą w ten sposób uzyskać zarówno specjaliści, jak i osoby, które stawiają dopiero pierwsze kroki w tej branży. W przypadku marketingu internetowego, warto wymienić następujące konferencje: Festiwal SEO, semKRK, I Love Marketing, Kongres Online Marketing czy in_Digital Marketing.

Szkolenia z marketingu internetowego

Szkolenia z marketingu internetowego mogą być prowadzone online lub stacjonarnie. Często prowadzą je doświadczeni specjaliści, którzy daną branżą zajmują się już od lat. Niektóre kursy mają w ofercie agencje marketingu internetowego. Proponowane szkolenia mogą być skierowane zarówno do amatorów, jak i do osób, które mają już jakieś doświadczenie w branży. W sieci znaleźć można kursy dotyczące SEO, e-commerce, social mediów, copywritingu, link building czy Google Ads.

Nauka w agencji marketingu internetowego

Żadna wiedza teoretyczna nie zastąpi praktyki. Jeśli wiążemy swoją przyszłość z marketingiem internetowym, warto pomyśleć o pracy w agencji, która tym się zajmuje. Na początku może to być staż, by dowiedzieć się nie tylko przydatnych informacji z zakresu marketingu, ale też zobaczyć, jak taka praca wygląda. Kto sprawdzi się w branży internetowej? Na pewno ktoś, kto nie ma problemów z przyswajaniem nowej wiedzy, jest biegły w świecie internetowym, interesuje się nowymi technologiami, korzysta z social mediów. Ponadto warto zaglądać na blogi związane z marketingiem internetowym, oglądać webinary, zapisać się do grup marketingowych na FB. To dobre sposoby na to, by zdobyć wiedzę od osób, które już od jakiegoś czasu zajmują się z powodzeniem marketingiem internetowym i mają w tym spore doświadczenie.

Leave a reply

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij