Analityka Big Data jest jedną z podstaw marketingu w sieci – ale jednocześnie jest dziedziną na tyle młodą, że warto przekazywać o niej informacje, zarówno te o podstawach teoretycznych, jak i praktyce stosowania.

Big Data uławia dotarcie do właściwego konsumenta z przekazem informacji dopasowanym do jego deklarowanych zainteresowań.

Prof. Włodzimierz Gogołek (jeden z wykładowców seminarium) przekaże informacje na temat rafinacji Big Data i omówi możliwości wykorzystywania wyników tych działań.
Pozostałe wykłady będą nie tylko prezentować potencjał marketingowy Big Data ale przedstawią także praktyczne efekty wykorzystywania dużych zbiorów danych.
Program Forum zakończmy omówieniem prawnych aspektów praktyk profilowania danych, co powinno zdefiniować tezę o kontrowersyjności tych działań w stosunku do danych osobowych.
Jeżeli chcecie Państwo poznać skomplikowana materię zastosowań Big Data w promocji i w marketingu – zachęcamy do udziału w Forum.

W programie Forum:

– Jak wykorzystać potencjał Big Data.
Grzegorz Błażewicz, (Prezes Zarządu SALESmanago)

– Big Data w praktyce.
Beata Banaś, (Marketing Manager EMEA, Sociomantic)
Marek Kemnitz, (Sales Director CEE w Sociomantic)

– Rafinacja Big Data. Dane źródłowe, procedury i wyniki.
Prof. dr hab. Włodzimierz Gogołek, (Uniwersytet Warszawski)

– Big Data konicznością współczesnego marketingu.
dr inż. Magdalena Graczyk-Kucharska, (Wydział Inżynierii Zarządzania, Politechnika Poznańska)

– Przegląd zastosowań biznesowych Big Data.
dr Wojciech Kurowski, (Instytut Zarządzania Wartością, Szkoła Główna Handlowa)

– Big Data a regulacje prawne.
Mec. dr Arwid Mednis, (Wierzbowski Eversheds Sutherland)

Szczegółowy PROGRAM Forum: http://cpi.com.pl/imprezy/2017/fm/index.php

Zapraszamy do skorzystania z 10% RABATu na udział w szkoleniu poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego: http://cpi.com.pl/imprezy/2017/fm/formularz_pr10.php

Organizator:
Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o.;
www.cpi.com.pl
tel. (22) 870 69 10, 870 69 78;
email: [email protected]

PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykułO zaletach outsourcingu słów kilka
Następny artykułJakie trzeba spełniać wymagania, aby sprawnie działać na Magento?
MarketingPortal.pl to portal skierowany do wszystkich internautów interesujących się szeroko rozumianym marketingiem internetowym. W serwisie znajdziemy specjalistyczne artykuły pisane przez ekspertów z różnych dziedzin reklamy internetowej.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ