Google AdWords to dzisiaj jeden z najpopularniejszych sposobów reklamowania treści w internecie. Do konstruktywnej reklamy możemy zaliczyć między innymi takie miejsca jak forma, blogi, specjalnie przygotowane platformy, a nawet serwisy wymiany plików. Jak widać kampanie linków sponsorowanych AdWords, są naprawdę zróżnicowane i dzięki tej uniwersalności osoba prowadząca taką reklamę ma wiele narzędzi do wykorzystania.

Na samym początku trzeba nauczyć się prowadzenia kampanii AdWords. Trzeba pamiętać, że wiedza w tej dziedzinie nie jest taka istotna, ponieważ pracę tego typu możemy zlecić profesjonalnym firmą reklamowym, jeśli stwierdzimy, że sami nie damy rady.

Krótko o Google AdWords

System AdWords to nic innego jak platforma reklamowa Google, która umożliwia wyświetlanie specjalnie przygotowanych linków sponsorowanych oraz innych reklam graficznych bezpośrednio w wynikach wyszukiwania, oraz innych stronach ściśle współpracujących z programem AdSense.

Linki klienta mogą być wyświetlane w trzech miejscach z prawej strony wyników wyszukiwania, poza wynikami wyszukiwania oraz w specjalnie oznaczonych polach, które wyróżniają się kolorem poza wynikami wyszukiwania. Ostatnia propozycja jest jednocześnie najdroższą opcją, ponieważ skuteczność takiej reklamy jest o wiele większa niż w dwóch pozostałych przypadkach.

Pozycja wyjściowa takiej reklamy jest uzależniona przede wszystkim od wyników jakości przekazu, który obliczany jest na podstawie CTR słowa kluczowego oraz innych zależności, oraz poprzez wynik jakości na stronie w słowach kluczowych czy bezpośrednio w tekście reklamowym.

Reklama tekstowa i graficzna

Obecnie reklamy graficznie wyświetlają się w systemie Google, razem z tekstem, dzięki czemu oferta, może być bardziej widoczna. Oczywiście istnieją przepisy określające wielkość reklamy oraz ograniczające nachalne treści. Dlatego stosowanie animacji w postaci gifów ma, swój określony czas a reklama tego typu, trwa do 30 sekund.

Reklamy tekstowe z kolei mają mniejsze ograniczenia a cała reklama, składa się z nagłówka kilku linii tekstu, oraz specjalnego odnośnika w postaci linka przekierowującego użytkownika na konkretną stronę.

Reklamy kontekstowe służą natomiast re marketingowi, ponieważ pozwalają na wprowadzanie nowych produktów, usług bezpośrednio na rynek. Co prawda reklama kontekstowa jest nieco inna, niż linki sponsorowane, to mimo wszystko, jest widoczna dla użytkownika. Reklamy kontekstowe możemy umieścić w dowolnym miejscu.

Zarabiamy

Zanim zaczniemy zarabiać, na tego typu rozwiązaniach, musimy ustalić budżet, naszej przyszłej kampanii reklamowej. Nie muszą to być duże kwoty, lecz takie w granicach zdrowego rozsądku. Jeśli stosujemy w naszej reklamie frazy, posiadające małą konkurencyjność, to nawet przy minimalnym wydatku zarobimy.

Google AdWords jest bardzo przyjazną platformą dla użytkownika, dzięki czemu, możemy określić nasz dzienny budżet, który jesteśmy w stanie przeznaczyć na kampanię. W momencie, gdy przekroczymy limit ustalony odgórnie przez nas, reklama nie będzie się pojawiała, do momentu, gdy budżet automatycznie się odnowi.

Pozwala to kontrolować wydatki, a co za tym idzie, niewielkim nakładem pracy uzyskać korzyści. Jeśli widzimy efekty i tego typu kampania działa, to reklama w Google Adwords jest skuteczna. W takich wypadkach warto zwiększyć dzienny budżet poświęcany na promocję. Dopracowana kampania produktowa Google zawsze przynosi zyski pod warunkiem, że potrafimy tym wszystkim odpowiednio zarządzać.

Jeśli sami nie potrafimy ugryźć tego tematu, to wtedy możemy skorzystać z firm, które zajmują się tym na co dzień. Przy pomocy specjalistów jesteśmy w stanie stworzyć sieć reklam, które przynoszą zyski. Taka dostosowana kampania produktowa Google to szansa dla wielu firm.

Dzięki trwającej reklamie jesteśmy w stanie, zdobyć nowych a przede wszystkim wiarygodnych klientów, a także, uzyskujemy większy zasięg działania, co przekłada się bezpośrednio na zyski. Dzisiaj prowadzenie tego typu kampanii reklamowych to codzienność dlatego warto zdecydować się na takie rozwiązania.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ