Zapraszamy na 2 dniowe szkolenie systematyzujące i uzupełniające wiedzę. IAB DIMAQ od A do Z – Jak skutecznie przygotować się do egzaminu i stać się posiadaczem certyfikatu IAB DIMAQ?

Warszawa, 15-16 listopada 2016 r.

Cel szkolenia:

  • „powtórka” kluczowych zagadnień ze wszystkich bloków tematycznych składających się na egzamin DIMAQ,
  • przekazanie praktycznych wskazówek odnośnie przygotowania się do egzaminu IAB DIMAQ,
  • omówienie zakresu wymaganych informacji i specyfiki egzaminu,
  • „próbny test” – zestaw przykładowych pytań składających się na test weryfikacyjny kompetencji digitalowych,
  • wskazanie źródeł do samodzielnego przygotowania się i/lub powtórki materiału do certyfikacji wiedzy.

Szkolenie jest adresowane do specjalistów i menedżerów marketingu oraz przedstawicieli branży interaktywnej zainteresowanych uzyskaniem branżowego certyfikatu IAB DIMAQ.

Między innymi w programie szkolenia:

  • Digital Marketing i planowanie kampanii online od A do Z.
  • Display i video advertising.
  • Mobile Marketing.
  • SEM – od strategii w zakresie SEO do reklamy PPC.
  • E-mail Marketing w praktyce.
  • Social Media i Content Marketing.
  • ewolucja e-marketingu.
  • KPI i analityka kampanii brandingowych.
  • Wideo z vlogerami.
  • praktyczne aspekty SEM.
  • narzędzia analityczne, sociallistening i monitoring.
  • niestandardowe narzędzia mobile marketingu.
  • E-commerce, analityka i UX.

Szczegółowy PROGRAM znajduje się na stronie: http://cpi.com.pl/imprezy/2016/dimaq2/index.php

Zapraszamy do skorzystania z 10% RABATU na udział w szkoleniu poprzez wypełnienie formularza: http://cpi.com.pl/imprezy/2016/dimaq2/formularz_pr10.php

Organizator
Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o.
tel. (22) 870 69 10, 870 69 78
email: [email protected]

PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykułPanna Cotta Voucher Group oraz Global Leads Group połączyły siły jako Savings United GmbH
Następny artykułJak wybrać firmę spedycyjną dla sklepu internetowego?
MarketingPortal.pl to portal skierowany do wszystkich internautów interesujących się szeroko rozumianym marketingiem internetowym. W serwisie znajdziemy specjalistyczne artykuły pisane przez ekspertów z różnych dziedzin reklamy internetowej.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ