Szkolenie „Planowanie budżetu w marketingu racjonalizacja kosztów, zachowanie efektywności”

Czy wiesz, jakich błędów powinieneś unikać tworząc budżet marketingowy?

Podczas szkolenia przedstawimy 7 głównych wskazówek, takich jak: przecenianie lub nie docenianie narzędzi marketingu on-line, nieadekwatność wobec budżetów konkurencji, rozproszenie budżetu, zaplanowanie działań które trudno zmierzyć, sztampowość („nakładka” na poprzedni budżet), budżet jako wynik złego kompromisu (wobec szefów, partnerów biznesowych i in), marzycielstwo (cele bez wdrożeń) lub chaos ( wdrożenia bez strategii).

Warszawa, 29września 2016r.

Dzięki poniższemu formularzowi zgłoszeniowemu, możecie Państwo skorzystać z 10% RABATU na udział w wydarzeniu: http://cpi.com.pl/imprezy/2016/pbm/formularz_pr10.php

W programie również:

  • Nowe technologie a strategie marketingowe,
  • Projektowanie budżetu marketingowego z perspektywy wyzwań rynkowych,
  • ROI w marketingu.

Szczegółowy PROGRAM wydarzenia znajduje się na stronie: http://cpi.com.pl/imprezy/2016/pbm/index.php

Organizator
Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o.
tel. (22) 870 69 10, 870 69 78
email: pr@konferencja.com.pl

Leave a reply

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij