Profesjonalny HR Biznes Partner – praktyczne aspekty umacniania pozycji HR’owca w organizacji

Do obowiązków pracowników działów HR coraz częściej należy nie tylko wykonywanie zadań w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi, ale także czynny udział w tworzeniu i realizowaniu biznesowej strategii przedsiębiorstwa. Na ich barkach spoczywa również obowiązek podejmowania wielu strategicznych działań, które stanowią fundament w dążeniu do bycia efektywnym partnerem biznesowym.

Zapraszamy na szkolenie „Profesjonalny HR Biznes Partner – praktyczne aspekty umacniania pozycji HR’owca w organizacji”, które przygotowaliśmy z myślą o pracownikach działów HR stawiających na co dzień czoła nowym zadaniom i wyzwaniom zlecanym przez kadrę kierowniczą. Nasz Ekspert wyposaży Cię w najważniejszą wiedzę z zakresu budowania wizerunku HR Biznes Partnera. Weź udział w szkoleniu i podnieś poziom swoich kompetencji.

Szkolenie odbędzie się 13-14 września 2016 roku w Centrum Konferencyjnym GOLDEN FLOOR w Warszawie.

Profesjonalny HR Biznes Partner – praktyczne aspekty umacniania pozycji HR’owca w organizacji

Szczegółowy program >>

Główne zagadnienia:

  • Dopasowanie roli HR Business Partnera do strategii i potrzeb biznesowych organizacji
  • Korzyści dla firmy z realizacji roli HR Business Partnera
  • Najważniejsze narzędzia w pracy HR Business Partnera
  • Tworzenie PRK na bazie podanych informacji
  • Adaptacja nowych pracowników
  • Programy talent management

Trener:

Anna Fabiszak-Muzyka – ekspert w zakresie kompleksowego wspierania organizacji i ludzi w nich pracujących. Specjalizuje się w programach podnoszących efektywność biznesową i wyniki firm poprzez działania z zakresu strategii personalnej i projektowania najważniejszych procesów oraz narzędzi ZZL. Specjalizuje się w obszarze zarządzania szkoleniami, prowadzi projekty szkoleniowe i doradcze w firmach będących w procesie zmiany i reorganizacji. Jest ekspertem w zakresie projektowania i monitorowania systemów ocen pracowniczych, motywacji i rozwoju, systemów on boarding w organizacjach. Pracowała dla firm: PZU S.A., PKP PLK S.A., real;, KOLPORTER, Akzo Nobel Sp. z o.o. Poczta Polska S.A. i innych.

Kontakt:

Malwina Hajdacka
T: 22 379 29 40
e-mail: m.hajdacka@mmcpolska.pl

Katarzyna Kasjaniuk
T: 22 379 29 22
e-mail: k.kasjaniuk@mmcpolska.pl

Leave a reply

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij