Profesjonalny Office Manager – sztuka skutecznego zarządzania biurem

Praca na stanowisku asystenckim ma istotne znaczenie w funkcjonowaniu każdego przedsiębiorstwa. Skuteczność działania Office Managera wiąże się z dużą odpowiedzialnością i ma bezpośredni wpływ na efektywne działanie całej firmy.

Szkolenie zostało odwołane.

Każdy szef dąży do tego, aby mieć u swego boku zaufanego i profesjonalnie podchodzącego do swoich obowiązków asystenta, dlatego też praca na tym stanowisku wymaga szerokiego zakresu umiejętności. Zapraszamy na szkolenie „Profesjonalny Office Manager – sztuka skutecznego zarządzania biurem”, podczas którego dowiesz się jakie cechy powinien posiadać profesjonalny Office Manager, jakie aspekty będą miały kluczowy wpływ na przejście przez proces rekrutacji z sukcesem czy też jak radzić sobie w sytuacjach stresowych. To tylko wybrane zagadnienia, które zostaną kompleksowo omówione przez naszego Eksperta.

Szkolenie odbędzie się w dniach 29-30 sierpnia 2016 r. w Centrum Konferencyjnym GOLDEN FLOOR w budynku Millenium Plaza w Warszawie.

Profesjonalny Office Manager

Szczegółowy program >>

Podczas szkolenia:

  • Dowiesz się jak sprawnie zarządzać biurem
  • Uzyskasz informacje o czynnikach, które wpływają na wizerunek pracownika
  • Poznasz cechy, jakimi powinna charakteryzować się osoba pracująca na stanowisku asystenckim
  • Poznasz wybrane techniki efektywnego zarządzania czasem i podnoszenia efektywności osobistej

Prowadzący:
Anna Fabiszak-Muzyka – ekspert w zakresie kompleksowego wspierania organizacji i ludzi w nich pracujących. Specjalizuje się w programach podnoszących efektywność biznesową i wyniki firm poprzez działania z zakresu strategii personalnej i projektowania najważniejszych procesów oraz narzędzi ZZL. Specjalizuje się w obszarze zarządzania szkoleniami, prowadzi projekty szkoleniowe i doradcze w firmach będących w procesie zmiany i reorganizacji. Jest ekspertem w zakresie projektowania i monitorowania systemów ocen pracowniczych, motywacji i rozwoju, systemów on boarding w organizacjach. Pracowała dla firm: PZU S.A., PKP PLK S.A., real;, KOLPORTER, Akzo Nobel Sp. z o.o. Poczta Polska S.A. i innych.

Kontakt:
Katarzyna Kasjaniuk
p.o. Dyrektor Działu Produkcji
T: 22 379 29 22
e-mail: k.kasjaniuk@mmcpolska.pl

Malwina Hajdacka
Asystent ds. organizacji szkoleń
T: 22 379 29 40
e-mail: m.hajdacka@mmcpolska.pl

Leave a reply

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij