Click Republic – interaktywna sieć reklamowa działająca w segmencie e-mail marketingu oraz lead generation – zwiększa zasięg swoich baz. Ich liczba wzrosła już do 8 milionów adresów.

Według badań firmy Gemius – 98 proc. polskich firm, promujących się w sieci, wykorzystuje do tego celu pocztę elektroniczną i nic nie wskazuje na to, żeby miało się to zmienić.
Mailing cały czas znajduje się w czołówce najpopularniejszych narzędzi marketingowych. Dobrze spersonalizowany pod względem przekazu, treści czy kreacji może zapewnić skuteczne dotarcie do interesujących nas odbiorców.

Click Republic już z 8 milionami adresów

Dzięki dokładnej analizie danych behawioralnych, Click Repubic zgromadził już ponad milion rekordów z targetowaniem po intencjach zakupowych. To właśnie dzięki dobrze przygotowanej bazie można uzyskać ponad dwukrotnie lepsze wyniki kampanii w porównaniu ze zwykłymi wysyłkami. Dokładna weryfikacja adresów pozwala na realizację skutecznych mailingów w każdym obszarze, unikając wysyłki do niezainteresowanych osób.

Wszystkie bazy Click Republic zbierane są z zasadą permission marketingu – użytkownik świadomie wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych oraz otrzymywanie informacji drogą handlową. Bazy organiczne pochodzą zaś z serwisów internetowych, co gwarantuje ich wysoką jakość. Wszystkie z nich zostały zgłoszone do GIODO.

Baza adresowa powstała na przełomie trzech lat we współpracy z najlepszymi wydawcami w kraju. Dzięki temu spółka jest w czołówce pod względem zasięgu kampanii e-mail marketingowych w Polsce.

Kontakt dla mediów:
Ola Kuśmierz
PR Specialist KnowledgeHub
[email protected] | +48 537 868 399

PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykułJak social media pomagają dzieciom? Infografika Brand24 i Mint Media
Następny artykułCzy na pewno wiesz kiedy jest Dzień Ojca? Google pokazuje, że masz z tym problem…
MarketingPortal.pl to portal skierowany do wszystkich internautów interesujących się szeroko rozumianym marketingiem internetowym. W serwisie znajdziemy specjalistyczne artykuły pisane przez ekspertów z różnych dziedzin reklamy internetowej.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ