Świadomy język sprzedawcy

Bycie dobrym sprzedawcą jest sztuką, która wymaga posiadania określonych predyspozycji oraz wielu umiejętności nabytych w praktyce. Każdy sprzedawca, który chcę dążyć do coraz lepszych efektów swojej pracy, musi rozwijać w sobie cechy, które ułatwią mu kontakt z klientem.

Zapraszamy na szkolenie „Świadomy język sprzedawcy”, podczas którego nasz Ekspert kompleksowo omówi techniki aktywnego słuchania, zadawania pytań oraz perswazji. Dowiesz się jak skutecznie radzić sobie z obiekcjami klienta oraz poznasz niezwykle istotny w sprzedaży język korzyści. Zdobądź umiejętności, które ułatwią sprzedaż i pozwolą zbudować pozytywne relacje z klientami. Zwiększ skuteczność swoich działań!

Szkolenie odbędzie się 13 i 14 czerwca w Centrum Konferencyjnym GOLDEN FLOOR w Warszawie.

Szczegółowy program >>

Świadomy język sprzedawcy

Główne zagadnienia:

  • Techniki aktywnego słuchania
  • Zadawanie pytań
  • Komunikacja i język sprzedaży
  • Techniki perswazji
  • Krytyka klienta – jak sobie z nią radzić?
  • Język korzyści

Prowadzący:
Daniel Kajak – Praktyk i teoretyk z ponad 10 – letnim doświadczeniem w sprzedaży. Umiejętności nabywał, jako sprzedawca oraz manager sprzedaży w firmach takich jak: Netia S.A., Erekta Budownictwo, Warbud Vinci Facilities oraz Cloud Solutions Center. Trener prowadzący autorskie szkolenia w zakresie relacji z klientem. Ekspert w dziedzinie telesprzedaży i sprzedaży bezpośredniej.

Kontakt:
Katarzyna Kasjaniuk
p.o. Dyrektor Działu Produkcji
T: 22 379 29 22
E-mail: k.kasjaniuk@mmcpolska.pl

MarketingPortal.pl jest patronem medialnym szkolenia!

Leave a reply

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij