Bycie dobrym sprzedawcą jest sztuką, która wymaga posiadania określonych predyspozycji oraz wielu umiejętności nabytych w praktyce. Każdy sprzedawca, który chcę dążyć do coraz lepszych efektów swojej pracy, musi rozwijać w sobie cechy, które ułatwią mu kontakt z klientem.

Zapraszamy na szkolenie „Świadomy język sprzedawcy”, podczas którego nasz Ekspert kompleksowo omówi techniki aktywnego słuchania, zadawania pytań oraz perswazji. Dowiesz się jak skutecznie radzić sobie z obiekcjami klienta oraz poznasz niezwykle istotny w sprzedaży język korzyści. Zdobądź umiejętności, które ułatwią sprzedaż i pozwolą zbudować pozytywne relacje z klientami. Zwiększ skuteczność swoich działań!

Szkolenie odbędzie się 13 i 14 czerwca w Centrum Konferencyjnym GOLDEN FLOOR w Warszawie.

Szczegółowy program >>

Świadomy język sprzedawcy

Główne zagadnienia:

  • Techniki aktywnego słuchania
  • Zadawanie pytań
  • Komunikacja i język sprzedaży
  • Techniki perswazji
  • Krytyka klienta – jak sobie z nią radzić?
  • Język korzyści

Prowadzący:
Daniel Kajak – Praktyk i teoretyk z ponad 10 – letnim doświadczeniem w sprzedaży. Umiejętności nabywał, jako sprzedawca oraz manager sprzedaży w firmach takich jak: Netia S.A., Erekta Budownictwo, Warbud Vinci Facilities oraz Cloud Solutions Center. Trener prowadzący autorskie szkolenia w zakresie relacji z klientem. Ekspert w dziedzinie telesprzedaży i sprzedaży bezpośredniej.

Kontakt:
Katarzyna Kasjaniuk
p.o. Dyrektor Działu Produkcji
T: 22 379 29 22
E-mail: [email protected]

MarketingPortal.pl jest patronem medialnym szkolenia!

PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykułDzień Matki w e-mail marketingu
Następny artykułMiędzy brandingiem a sprzedażą, czyli… jak realizować skuteczne działania promocyjno-sprzedażowe?
MarketingPortal.pl to portal skierowany do wszystkich internautów interesujących się szeroko rozumianym marketingiem internetowym. W serwisie znajdziemy specjalistyczne artykuły pisane przez ekspertów z różnych dziedzin reklamy internetowej.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ